Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D tegning med mål......?????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der vil lave en 3D tegning til mig med mål til at produksere efter gratis....så jeg kan komme videre det vil betyde så meget for mig hvis der er nogen der kan hjælpe.

så skriv til rosenkilde.dk@gmail.com kun seriøse hendvendelser.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

vi tilbyder 3D billeder og videoer, skriv en PB

.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du skal bruge? Er det alt lige fra styktegninger til samletegninger? Hvad skal det laves i ?

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har snakket med flere virksomheder om de kan lave min produktion og så er det de spørger mig om jeg har en tegning  Gerne en tegning med angivelse af mål og om muligt en 3D tegning af emnet

Hvad er din forventning til hvor mange emner du vil aftage per ordre?
Hvad er din forventning til emnepris og værktøjs investering, har du gjort dig nogen overvejelser her?

jeg mener hvis man har tykkelse på matrialet og længde og brede i diameter samt mål på en tegning så skulle man kunne produksere efter den og det har jeg lavet. men det er nok produktionsgangen jeg mangler så da det skal være et rør på 6 cm og 1,5 i diameter og det skal fyldes med vand og lukkes i enderne så det er tæt

Jeg forstår ikke det kan være så svært at lave et rør i polyethylen plast og fylde det med vand svejse det  også skal det være miliøvenlig og må komme i berøring med huden... 

ved at

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)