Hjælp til påbegyndelse...
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Ilhan ünsal
Skrevet
24-08-2010 kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Alle ,
Jeg er ny på Amino , så jeg ved ikke meget om Affiliate Marketing , derfor skriver jeg dette indlæg .
Jeg har læst en masse om det, men jeg kan dog ikke springe ud i det , da jeg tøver en del, for er ikke sikker på hvor jeg skal starte. Jeg er godt kendt med at lave hjemmesider , men hvad er bedst. At lave sin egen side eller bruge WordPress ?
Jeg håber I kan komme med gode ideer til , HVOR jeg skal starte med Affiliate reklamer.
Med Venlig Hilsen
Ilhan
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
24-08-2010 kl. 10:39
Svar
Først og fremmest skal du vælge et emne . Det er vigtigt du interessere dig for det, eller du er næsten garanteret, du ikke vil tjene optimalt på det. Jeg ville anbefale at bruge wordpress , da du kan få mange plugins, som kan ordne noget arbejde for dig.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Ilhan ünsal
Skrevet
24-08-2010 kl. 10:44
Svar
Hej Lasse
Tak for dit hurtige svar.
Det giver lidt blod på tanden, som sagt har jeg tænkt lidt over det og ikke rigtig turde kaste mig ud i det.
I wordpress, får man også en blog man kan opdatere med indlæg og folk kan skrive kommentarer til mine indlæg , ikke ?
MVH
Ilhan
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
24-08-2010 kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jo, hvis du tilføjer de funktioner.
Mit råd er sådan set, lad vær med at tænke hvad nu hvis. Får jeg en ide, så tester jeg den. Ud fra det får jeg svar om min ide er bæredygtig eller ej. Nogle måneder sidder jeg ikke og gør andet end at teste og lære angående mange forskellige områder også uden for affiliate .
Prøv det af, i værste tilfælde tjener du kun lidt, men hvad har du at miste? De fleste kan undvære at sidde og se genudsendelser på tvet etc.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Ilhan ünsal
Skrevet
24-08-2010 kl. 11:14
Svar
Ja , du har egentlig ret, man ved ikke hvor bæredygtig en ide man har, indtil man kaster sig ud i det.
Jeg har et domæne ilhanunsal.dk hos One, skal jeg bruge den ? Skal jeg smide alt derind ? Eller får man et nyt domæne fra Wordpress ? Hvordan foregår det ?
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Hej Ilhan. Prøv og tag et kig på den her guide: http://www.wpaffiliateguide.com/ Held og lykke med det ;-) Mvh, Daniel.
Svar
Find den gamer mus der passer til dine behov.
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
24-08-2010 kl. 11:36
Svar
Wordpress er et blog / CMS system , med en masse extensions. Du kan igennem One 1 klik install få din wordpress op og køre. Derefter, skal du blive vant i systemet og begynde på dit projekt.
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Ilhan ünsal
Skrevet
24-08-2010 kl. 11:49
Svar
Tusind tak for jeres svar , jeg har påbegyndt arbejdet. Så snart jeg er færdig, ville jeg uploade den , så I også kan se den :D
Fortsat Go´Dag til Jer derude :D
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
24-08-2010 kl. 12:13
Svar
Super vi glæder os til at se dit resultat.
Svar
Tilmeldt 5. Jul 10
benyeezy
Skrevet
24-08-2010 kl. 12:54
Svar
Ellers så opret dig på IQ Medier eller Partner Ads, [Affiliatelink fjernet af moderator] se hvilke slags announcer du kan tjene godt på, og hvis du samtidigt interessere dig for noget af det kan du jo tjene på det..
Held og lykke!
Svar