Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program, til lille nystartet firma

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg skal bruge et lille simpelt regnskabsprogram til nystartet firma. Der bliver jo nok ikke det store i starten, så derfor skal det bare være et eller andet simpelt.

Nogen der har nogen gode forslag?

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 23:11

Hej Morten

Mange nystarter benytter Summa Summarum, da det dækker de fleste behov. Det er desuden gratis. Prøv at tage et kig på det.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:57

Jep. Summa Summarum er lige hvad du står og mangler Smile

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:06

Jeg startede selv med e-conomic, synes det er perfekt, og ret billigt. Og det bedste er at det hele er digitalt og man kan bruge det hvor der er internet. man kan samtidig også tilknytte revisor og meget andet... jeg synes det er et godt program til nystartet. Du kan evt taget i kig på det, mener stadig de har en prøveperiode.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 01:38

Jeg ville også kigge på en e-conomic løsning hvis jeg var dig. Det er godt.

Iøvrigt er Summa ikke gratis efter 300 poster, men ellers er det også godt, bare ikke så godt som e-conomic pga bla. de ting som bliver beskrevet her overnfor.

Thomas K

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:53

Hej Morten, der var en der skrev, at der vist nok stadigvæk var en gratis demo, det er der selvfølgelig, og du er velkommen til at prøve det her.

Du er selvfølgelig også velkommen til at benytte vores gratis online og telefonsupport, selv om det i første omgang kun er en 14 dages gratis prøve licens.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58

Det er super.

Tak for jeres svar, jeg tager en lurer på de 2 programmer :)

Men kan godt se det smarte i e-economic., det er online ;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:00

kheu:
Men kan godt se det smarte i e-economic., det er online ;)
ja og fuldt ud digitalt, du kan samtidig også designe dine faktura, bilag, tilbud og meget mere. Alt kan køre via den, og du har derfor også adgang til alt uanset hvornår, bare du har netadgang.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:30

hvis  det er  online  faciliteten   der  er  en  1. prioritet  for  dig   så   er  der  også  et  program   som  giver dig  de  muligheder   AESIRAS Express      -   til  kun  99,-  om  måneden  og her  får  de  2500  årlige  posteringer.   Kan  køres  lokalt  på  din  pc   (som  du  så  kan  tvinge  dig  på  via  fjernadgang  fra  en pc  ude i  byen)    her  kan  du  multitaske  transaktionerne.....   prøv  og spørg  til  om  du  kan  det  på  e-conomics...)

eller  du  kan  vælge  at  lade  det  være  en  hosted  løsning   for   99,-   mere  pr  måned   -  så  kan  du  tilgå  dit  regnskab  fra  en  hvilken  som  helst  webbrowser....

hent  en  prøveversion   på     www.webshop-plus-aesiras.dk         

ps   du  kan  100%   tilkoble  en  webshop  ind  i  dit  regnskab   med  dette  program

SummaSummarum    kan  du  også  få  gennem  mig   på   www.summasupport.dk    her  får  du mulighed  for  medfølgende  support  ¨på  et  Klippekort

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:36

Ivaerksaet:

hvis  det er  online  faciliteten   der  er  en  1. prioritet  for  dig   så   er  der  også  et  program   som  giver dig  de  muligheder   AESIRAS Express      -   til  kun  99,-  om  måneden  og her  får  de  2500  årlige  posteringer.   Kan  køres  lokalt  på  din  pc   (som  du  så  kan  tvinge  dig  på  via  fjernadgang  fra  en pc  ude i  byen)    her  kan  du  multitaske  transaktionerne.....   prøv  og spørg  til  om  du  kan  det  på  e-conomics...)

eller  du  kan  vælge  at  lade  det  være  en  hosted  løsning   for   99,-   mere  pr  måned   -  så  kan  du  tilgå  dit  regnskab  fra  en  hvilken  som  helst  webbrowser....

hent  en  prøveversion   på     www.webshop-plus-aesiras.dk         

ps   du  kan  100%   tilkoble  en  webshop  ind  i  dit  regnskab   med  dette  program

SummaSummarum    kan  du  også  få  gennem  mig   på   www.summasupport.dk    her  får  du mulighed  for  medfølgende  support  ¨på  et  Klippekort

så er det da klart billigere med e-conomics. ved ikke hvad du mener med multitaske transaktionerne. Webshop integration er også muligt med deres API løsning så vidt jeg ved.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)