Jeg skal bruge et lille simpelt regnskabsprogram til nystartet firma. Der bliver jo nok ikke det store i starten, så derfor skal det bare være et eller andet simpelt.
Jeg startede selv med e-conomic, synes det er perfekt, og ret billigt. Og det bedste er at det hele er digitalt og man kan bruge det hvor der er internet. man kan samtidig også tilknytte revisor og meget andet... jeg synes det er et godt program til nystartet. Du kan evt taget i kig på det, mener stadig de har en prøveperiode.
Jeg ville også kigge på en e-conomic løsning hvis jeg var dig. Det er godt.
Iøvrigt er Summa ikke gratis efter 300 poster, men ellers er det også godt, bare ikke så godt som e-conomic pga bla. de ting som bliver beskrevet her overnfor.
Hej Morten, der var en der skrev, at der vist nok stadigvæk var en gratis demo, det er der selvfølgelig, og du er velkommen til at prøve det her.
Du er selvfølgelig også velkommen til at benytte vores gratis online og telefonsupport, selv om det i første omgang kun er en 14 dages gratis prøve licens.
Men kan godt se det smarte i e-economic., det er online ;)
ja og fuldt ud digitalt, du kan samtidig også designe dine faktura, bilag, tilbud og meget mere. Alt kan køre via den, og du har derfor også adgang til alt uanset hvornår, bare du har netadgang.
hvis det er online faciliteten der er en 1. prioritet for dig så er der også et program som giver dig de muligheder AESIRAS Express - til kun 99,- om måneden og her får de 2500 årlige posteringer. Kan køres lokalt på din pc (som du så kan tvinge dig på via fjernadgang fra en pc ude i byen) her kan du multitaske transaktionerne..... prøv og spørg til om du kan det på e-conomics...)
eller du kan vælge at lade det være en hosted løsning for 99,- mere pr måned - så kan du tilgå dit regnskab fra en hvilken som helst webbrowser....
hent en prøveversion på www.webshop-plus-aesiras.dk
ps du kan 100% tilkoble en webshop ind i dit regnskab med dette program
SummaSummarum kan du også få gennem mig på www.summasupport.dk her får du mulighed for medfølgende support ¨på et Klippekort
hvis det er online faciliteten der er en 1. prioritet for dig så er der også et program som giver dig de muligheder AESIRAS Express - til kun 99,- om måneden og her får de 2500 årlige posteringer. Kan køres lokalt på din pc (som du så kan tvinge dig på via fjernadgang fra en pc ude i byen) her kan du multitaske transaktionerne..... prøv og spørg til om du kan det på e-conomics...)
eller du kan vælge at lade det være en hosted løsning for 99,- mere pr måned - så kan du tilgå dit regnskab fra en hvilken som helst webbrowser....
ps du kan 100% tilkoble en webshop ind i dit regnskab med dette program
SummaSummarum kan du også få gennem mig på www.summasupport.dk her får du mulighed for medfølgende support ¨på et Klippekort
så er det da klart billigere med e-conomics. ved ikke hvad du mener med multitaske transaktionerne. Webshop integration er også muligt med deres API løsning så vidt jeg ved.