Hvordan finder man ens placering på Google uden at skulle selv hen og kigge?
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Hej Amino .
Nu da jeg er begyndt at interesserer mig i, hvordan min blog ligger på Google , så som den dovne klovn jeg er, spørger jeg her på Amino.
Der må være en herinde der kender et værktøj, hvor man skriver webadressen også keywordet også at den tjekker.
Mvh.
Frederik Storm
PS: Jeg kender det sikkert godt nok, ellers er jeg bare for træt til at huske noget.. :-)
Svar
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
hey, bruger du firefox, kan jeg anbefale Rank Checker pluginet, der kan man skrive mange keywords ind, og lade den søge på forskellige søgemaskiner og så bare sætte den igang med at tjekke, derefter kommer der en liste frem med placering og hvilken side der kommer frem på det keyword.
MVH Kim
Svar
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Jeg kan ikke få det hentet. Når jeg trykker på Download knappen, bliver den bare på siden.
Nogen der kender andre alternativer?
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
24-08-2010 kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvis du giver mig de tre søgeord du gerne vil blive søgt på, så kigger jeg lige forbi google og fortæller dig hvor du står.
Kender dog ikke nogen redskaber, udover min egen tastatur ;-)
Svar
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Der er kun to :-)
Computer hjælp, og computer blog ;-)
Svar
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Og glemte lige.
Selvfølgelig også tak ;)
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
24-08-2010 kl. 07:07
Svar
ved "computer hjælp": nummer 9 på side 6.
ved "computer blog": nummer 4 på side 1.
Så med bloggen klarer dig dig ret pænt! :-)
Svar
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Hvis du trykker sider på dansk, og søger computer hjælp :-) Det er vidst også mig :)
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Lars
Skrevet
24-08-2010 kl. 07:14
Svar
Jamen jeg søger jo på den danske google. Jeg kan kun vælge færørsk som sprogligt alternativ, så det jeg har nævnt er fra den danske google..
Svar