Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web10 - hvordan virker det?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt web10 i mange år og syntes stadig de er gode, er også utrolig irreteret over down time i dag, men når jeg tænker efter kan jeg faktisk ikke huske hvornår det sidst skete. Der var vidst en søndag for ½ år side, men det hade web10 sendt brev ud omkring...

Min konklusion er at de er gode nok, men det er self irreterende de gange når det ikke fungere, men tager det med et smil og laver noget administrativt i stedet ;)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:12

ok, positiv tilbagemelding er noteret, hvilket efterlader et dilemma. Men jeg har besluttet mig for at give den en chance. Hvis det ikke virker godt nok, så kan jeg altid tage en konkurrent i brug.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:18

Herg:
Der har været en masse problemer med usikre servere, dvs. at andre steder hvor "injecion hacking" bliver fanget på vej ind, er der ingenting her. Vores sider blev inficerede gang på gang, da vi selv mått får ryddet op i det. fordi Web10 ville jo ikke gøre noget, eller stå ved problemet.

Så forstår jeg ikke at I ikke har valgt at flytte siderne over til en ny udbyder allerede dengang?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:30

Enig med Daniel, har ligeledes kørt med Web10 i mange år. Og vil derfor mene at dagens udfald er et hændeligt uheld. Mine sider på web10 kører i hvert fald stadig selvom deres main site ser ud til at være nede.

Mvh Tonny

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.web10.dk/

Det ser ud til, at nogen har klippet deres netkabler over.. Øv øv øv :-(

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:37

det kan være at de læste denne tråd og syntes det var en god ide at komme med en forklaring...

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

ahahah ja, man ved aldrig. Det er godt nok sidst på sommeren så der har sikkert været en der har klippet lidt mere end bare hækken ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Så er web10 igang igen, gik der kun en halv dag med ;O

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:59
Ja support er der ikke meget af, eller der kan godt gå et par dage inden de skriver til dig (Og ringe er en by i Rusland for dem, den teknik har de ikke indført endnu)
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)