Som du kan se, tager jeg det med et smil, men vælger at byde ind med mit besyv. At lade sig inspirere af andre er ganske naturligt og er med til at forbedre branchen og sætte nye milepæle. Så det har jeg det helt cool med. Når det er sagt er jeg hverken blind eller dum og hvis du kigger på kompositionen, på min egen og Mikkels profil, så bør du vide hvad jeg mener. Den er helt fair. Der er intet design kopieret, så den er helt legal. Jeg synes nu heller ikke jeg har skrevet det som om at han har gjort noget ulovligt, som du får det til at lyde til, men som jeg skriver savner jeg da lidt kreativitet og ikke en så slående kopi/inspiration , (whatever you wanna call it), af kompositionen. Jeg kan så citere Mikkel "Ja - jeg har heller ikke set det før forleden og tænket at der lå en mulighed!" Det kunne jo so eventuelt være denne post http://www.amino.dk/forums/t/98391.aspx#650457 Med det i mente og ved synet af kompositionen, mener jeg nu at det er en ganske rationel konklusion jeg er kommet frem til. Men igen. Det er sgu da gamet.. :) Jeg har ingen problemer med at rose mine konkollegaer, hvilket også skinner igennem i adskillige poster. |
Cre8ive: Jeg anklager dig heller ikke på nogen måder for at ville tage æren, eller ikke at kunne rose din konkurrenter. Hvad jeg mente, er at selvom det er skrevet med et smil på læben, er plagiat et meget følsomt emne, især da et smil på læben kan overses når det bruges på nettet. Jeg er lidt træt her ud på de sene timer, og derfor virkede mit indlæg måske lidt som en røffel, men det var nu i højere grad ment som et oplæg til afklaring, og jeg undskylder selvfølgelig hvis du har følt det som en anklage mod dig selv :-)