Hej Aminoer - jeg har et SUPER godt tilbud til jer!
Er du træt af en kedelig profiltekst her på amino? Vil du gerne skille dig ud af mængden og fremstå professionel? Så har jeg den løsning du leder efter!
Hvad enten du tilbyder SEO, websites, tips og tricks til markedsføring, eller skriver om forskellige ting på dine blogs kan du nu skabe endnu mere fokus på dine projekter med en grafisk overhaling!
Der er ingen begrænsninger - kontakt mig med dit ønske, så arbejder vi sammen mod et imødekommende design!
Bliv set og bliv husket med et "Profil-Tema" fra Onebyonepixels! (Mit website er desværre stadig under udvikling, og derfor bliver i mødt af en "velkomst side")
Med venlig hilsen Mikkel Tschentscher Onebyonepixels.com - Kreative løsninger alle har råd til!
Ja der går nok ikke længe før end at andre påtager sig opgaven også! - Jeg har endnu ikke set det udbudt, og det er jo et fedt førstegangsindtryk hos alle de tusinde mulige iværksætterkunder her på Amino!
Er vild med dit design du har på dit website - super lækkert!
Ved at trylle ekstra, kan du faktisk lave en hel mini-hjemmeside i din profil. Med links, og klikken rundt blandt flere sider. Kun fantasien sætter grænser :)
Ja - det er sku en helt nyt aspekt af den online branding!
Og med muligheden for et lille minisite og måske endda flash? (det har jeg ikke forsøgt mig med) Ja - så giver det altså nogle muligheder blandt iværksættere og erhvervsdrivende - jeg har alene idag fået ca. 130 unikke besøg på min profil, og 56 har klikket på mine links i designet - hvis jeg så bare havde et færdigt website, så kunne det måske have givet 1-2 kunder - hvem ved.