Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firmaer der vil købe mine spil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger firmaer der er intresseret i at købe nye opfundet spil fra mig har to spil lige Nu to brætspil.

meget enkelt at produksere og lærerige og sjove spil.

har prototyper af spillene.  så skal vi bare finde en aftale som gør begge parter glade.

Søger kun seriøse hendvendelser som har pengende til køb af mine spil og prismessig ligger det omkring 200.000 til 500.000 tusinde pr. spil.

skriv venligst til rosenkilde.dk@gmail.com <Hvis der er interesse heromkring.

venlig hilsen

jimmy rosenkilde

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 04:14

Hej Jimmy

Jeg synes det er interessant, at der stadig er folk som vil producere rigtige spil Smile.

Det er dog et faktum, at brætspil har svært at ved at sælge lige så godt som IT-spil. Iphone-spil og andre

ting til Playstation og des. lign. spyttes ud af programmøres ærmer hver dag og ofte lægges det online.

Hvilken slags spil har du lavet? Målgruppe?

Jeg tror det bliver en svær opgave at få 200.000-500.000 for to brætspil, når det største markedspotentiale ligger i computerspil.

Mange hilsner

Lisbeth Kure

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:53

Hej Lisbeth

Ja det er rigtig spændende at lave rigtige brætspil, og jeg har sat prisen til 200000-500000 da der ved 10000 solgte spil giver en salgspris på 1.295.000 og det er ikke usansynlig at der kan sælges det i hele dk og europa for dem der har salgskanalerne og man skal også tænke på at de kan udvide til flere forretninger med spillet hvis de laver pc spil af de modeller de køber så jeg syntes det er billigt og man skal også lige tænke på at de der køber får som regl lavet i kina så  oppebære udvikleren selv over 90% af salgsprisen på sine produkter.

Jeg syntes det er rimlig at dem der har en prototype som de vil sælge også skal belønnes for alle de dage og nætter man sidder og laver disse spil. hvis der er et firma der vil købe spillene.

Nå men jeg har ikke selv forståelse eller erfaring med at lave spil til pcéren, så skal man jo have fat på en programør ? eller hvad. og det er dyrer at få gjort end at lave brætspil rigtig.

Min aldersgruppe på mine spil er fra 8 til 100 år og jeg ved at der er og vil være salg i mine spil hvis de blev lavet har haft spillene siden 2004 men midstede alt i en husbrand og har så lavet dem på ny men de er afprøvet meget og alle siger hvorfor jeg ikke får dem lavet, men det er svært som førtidspensionis at lægge penge til en masse produktion. men håber at finde et firma der køber mine spil eller går med i et sammenarbejde, der kunne lyde på 65 % til dem der skal lave det og 35 % til mig .

Det er nok det jeg søger et plastfirma der kan lave en prototype som er perfekt til klar salg. Og det skulle være vederlagsfrit mod at de får ordren i hus hvis man kan komme ind i en kæde og sælge spillene påforhånd med leveringstid på x antal dage. det ville være perfekt.

men tak for svar på mit inlæg ! håber da også jeg er heldig bare en gang i livet og finder det jeg søger... :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)