Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks kommende sjoveste og måske bedste linkkatalog...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

meik@ballistic.dk

;)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:07

Mathias Bak:

mailen virker ikke :)

Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:29

Mikael christiansen:

Jeg ville ikke købe fiktive historier for det er ikke sandheden og man vil jo ikke lyve om sit produkt , med lave en så god beskrivelse som muligt om det

Hvordan jeg bl.a. kunne ønsker hele siden rettet evt. nogle der også har en viden indenfor mit område om striptease kunne tilføje teksten mere indehold

Det er gratis, så det koster altså ingen penge. Du lyver jo heller ikke om dit produkt sådan rigtigt - du fortæller bare at dit stripshow er så hot at ældre damer kan risikere at få hedeslag af det - passer det måske ikke?

Alle artiklerne kan kommenteres, så du kan faktisk komme i direkte dialog med dem der skriver - det mener jeg ikke man kan på de andre linkskataloger du benytter dig af.

Det syntes jeg alligevel der er noget smart over. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad folk de vælger at skrive i kommentarne - men der er måske nogen misundelige fyre der skriver: Argg - jeg hader bare mandestrip for vildt ( og en masse fyfy ord )

Så er det selvfølig at du skal gøre reklame for at du også har kvindestripper og spørger om det ikke var noget for ham i stedet?

Eller noget i den stil. Jeg ved ikke om det kommer til at skade eller gavne din virksomhed - det lader jeg op til dig at vurdere.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:01

Thomas Grønnemark:

Hey Michael

Du er sku en crazy kreativ og befriende afslappet type, på den positive måde. Jeg kender dig jo ikke, men målt på dine svar på de tråde jeg har lagt ud og været med på, så synes jeg at du rykker for vildt : )

Det kan godt være vi skal lave et eller andet anderledes projekt engang...

Nå... men jeg kom til at tænke på om man også kan lave en videoblog til DRQ.dk.

Jeg træner og kaster jo lidt indkast, som du jo ved, og jeg har overvejet at lave en video hvor jeg redder en kvinde fra en røver.

Kort fortalt så får kvinden røvet sin taske... jeg hører det 200 meter væk...og nedlægger røveren med et indkast...det må da være et langt og præcist indkast, og en lidt fiktiv historie...

Jeg ved slet ikke om denne historie har DRG stilen, men lige meget hvad, så tror jeg godt du kan bruge videoer på din side. Det kræver bare lidt arbejde af instruktøren : )

Jeg havde også tænkt mig at der skulle nogen videoer på siden - egentligt er min plan bare at smide dem op på youtube.com og så bare "embed" dem i artiklerne, så min egen server ikke bliver så belastet for det er bare noget billigt noget jeg har købt.

Angående video så havde jeg tænkt mig at den måske skulle optages på en strand hvor du står om spiller bold frem og tilbage med en ven - og pludselig langt ude i vandet kommer der en haj der er ved at gå i flæsket på en lille dreng eller en lækker babe.

Så laver du et indkast lige ind i hajens fjæs, så den vender sig om og flygter langt væk.

Overskiften kunne være: Dreng reddet fra hajangreb.

Videoerne skal være sådan rimlige platte - f.eks gør det ikke noget at man tydeligt kan se at hajen bare er en badedyr haj - og hvis man skal laven nogen videoer med UFOer over Rådhuspladsen, så gør det ikke noget man ser at den hænger fast i en snor o.s.v

Du behøver ikke at være nervøs for om man kan flette Doctor Q ind i historien - det kan man altid på den ene eller den anden måde. :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:07

Fede ideer til videoerne Big Smile

...jeg bruger også Youtube selv til mine videoer, så for mig virker det OK...

Jeg må ud og finde en haj...Big Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)