Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks kommende sjoveste og måske bedste linkkatalog...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

meik@ballistic.dk

;)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:07

Mathias Bak:

mailen virker ikke :)

Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:29

Mikael christiansen:

Jeg ville ikke købe fiktive historier for det er ikke sandheden og man vil jo ikke lyve om sit produkt , med lave en så god beskrivelse som muligt om det

Hvordan jeg bl.a. kunne ønsker hele siden rettet evt. nogle der også har en viden indenfor mit område om striptease kunne tilføje teksten mere indehold

Det er gratis, så det koster altså ingen penge. Du lyver jo heller ikke om dit produkt sådan rigtigt - du fortæller bare at dit stripshow er så hot at ældre damer kan risikere at få hedeslag af det - passer det måske ikke?

Alle artiklerne kan kommenteres, så du kan faktisk komme i direkte dialog med dem der skriver - det mener jeg ikke man kan på de andre linkskataloger du benytter dig af.

Det syntes jeg alligevel der er noget smart over. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad folk de vælger at skrive i kommentarne - men der er måske nogen misundelige fyre der skriver: Argg - jeg hader bare mandestrip for vildt ( og en masse fyfy ord )

Så er det selvfølig at du skal gøre reklame for at du også har kvindestripper og spørger om det ikke var noget for ham i stedet?

Eller noget i den stil. Jeg ved ikke om det kommer til at skade eller gavne din virksomhed - det lader jeg op til dig at vurdere.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København