meik@ballistic.dk ;) |
Mathias Bak:mailen virker ikke :)
Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com
meik@ballistic.dk ;) |
Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det er gratis, så det koster altså ingen penge. Du lyver jo heller ikke om dit produkt sådan rigtigt - du fortæller bare at dit stripshow er så hot at ældre damer kan risikere at få hedeslag af det - passer det måske ikke? Alle artiklerne kan kommenteres, så du kan faktisk komme i direkte dialog med dem der skriver - det mener jeg ikke man kan på de andre linkskataloger du benytter dig af. Det syntes jeg alligevel der er noget smart over. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad folk de vælger at skrive i kommentarne - men der er måske nogen misundelige fyre der skriver: Argg - jeg hader bare mandestrip for vildt ( og en masse fyfy ord ) Så er det selvfølig at du skal gøre reklame for at du også har kvindestripper og spørger om det ikke var noget for ham i stedet? Eller noget i den stil. Jeg ved ikke om det kommer til at skade eller gavne din virksomhed - det lader jeg op til dig at vurdere.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?