meik@ballistic.dk ;) |
Mathias Bak:mailen virker ikke :)
Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com
meik@ballistic.dk ;) |
Det var mærkeligt for jeg har allerede modtaget fire mails - men prøv at skriv til mig igen på eya4614@gmail.com |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det er gratis, så det koster altså ingen penge. Du lyver jo heller ikke om dit produkt sådan rigtigt - du fortæller bare at dit stripshow er så hot at ældre damer kan risikere at få hedeslag af det - passer det måske ikke? Alle artiklerne kan kommenteres, så du kan faktisk komme i direkte dialog med dem der skriver - det mener jeg ikke man kan på de andre linkskataloger du benytter dig af. Det syntes jeg alligevel der er noget smart over. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad folk de vælger at skrive i kommentarne - men der er måske nogen misundelige fyre der skriver: Argg - jeg hader bare mandestrip for vildt ( og en masse fyfy ord ) Så er det selvfølig at du skal gøre reklame for at du også har kvindestripper og spørger om det ikke var noget for ham i stedet? Eller noget i den stil. Jeg ved ikke om det kommer til at skade eller gavne din virksomhed - det lader jeg op til dig at vurdere.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg havde også tænkt mig at der skulle nogen videoer på siden - egentligt er min plan bare at smide dem op på youtube.com og så bare "embed" dem i artiklerne, så min egen server ikke bliver så belastet for det er bare noget billigt noget jeg har købt. Angående video så havde jeg tænkt mig at den måske skulle optages på en strand hvor du står om spiller bold frem og tilbage med en ven - og pludselig langt ude i vandet kommer der en haj der er ved at gå i flæsket på en lille dreng eller en lækker babe. Så laver du et indkast lige ind i hajens fjæs, så den vender sig om og flygter langt væk. Overskiften kunne være: Dreng reddet fra hajangreb. Videoerne skal være sådan rimlige platte - f.eks gør det ikke noget at man tydeligt kan se at hajen bare er en badedyr haj - og hvis man skal laven nogen videoer med UFOer over Rådhuspladsen, så gør det ikke noget man ser at den hænger fast i en snor o.s.v Du behøver ikke at være nervøs for om man kan flette Doctor Q ind i historien - det kan man altid på den ene eller den anden måde. :-)
|
Fede ideer til videoerne ...jeg bruger også Youtube selv til mine videoer, så for mig virker det OK... Jeg må ud og finde en haj...
|