Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks kommende sjoveste og måske bedste linkkatalog...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs.

Jeg er ved at få lidt struktur på min forretningsidé - men jeg er ved at blive lidt rundtosset over hvad det egentligt er jeg roder mig ud i, for jeg kan ikke rigtigt artbestemme mig for om det er et reklameburea, et linkkatalog, eller noget helt andet - hmmm jeg kalder det bare for et avancet linkkatalog.

Hjemmeside 1:

DRQ.dk kommer til at blive udformet som en nyhedsside hvor jeg vil skrive nogen skøre fiktive historier om Jeres virksomheder hvor Jeres SEO-ord bliver flettet ind i teksten og linket til Jeres side. Meningen er at humoren skal tiltrække læser ind på siden, eller blive opdateret med nyhederne via de socialenetværk.

Et eks på hvordan en nyhed kunne se ud så har jeg skrevet en lille en her:

Hjemmeside 2:

DoctorQ.dk

- Den hjemmeside skal kun bruges som en informationsside om alle mine andre kommende DoctorQ sider - et slags kontrolcenter hvor brugerne kan kontrolere om det er et ægte DoctorQ-site - hvis hjemmesiden ikke står på denne liste, så er det nogen der kopier ''brandet".

Hjemmeside 3:

DoctorQ-hovedbrud.dk

- Denne hjemmeside kommer også til at handle om skøre historie ligesom på DRQ.dk - men hver historier bliver afsluttet med en lille udfordrig i form af opgaver til hjernen. Det kunne være en:

Talrækker - Regn ud hvad det næste tal skal være i 5 , 8 , 13 , 21 , 34 , ??

Skakopgaver - Her bliver man præsenteret for et skakdiagram som kunne lyde på at sort trækker og sætter mat i tre træk.

Matrice opgaver - Her ser man på et billed med ni lige store felter og i otte af felterne er der figur der er lavet efter et logisk tankesæt - du skal så regne ud hvordan det niende billed skal se ud. Her har man så typisk 6-8 valgmuligheder at vælge mellem - men kun et af dem og man er ikke i tvivl om hvilket et af valgmuligheder der er korrekt hvis man har luret systemet ud.

kryptologi - Her går det ud på at dekryptere vrøvle sætninger om til almindelig dansk.

Og mange andre former for opgaver.

Meningen med denne side er at det skal tiltrække folk med hang til sjove historier og folk der godt kan lide at løse opgaver.

Et eks på hvordan det kunne se ud er der et billed af her:

Det er bare starten, senere hen når jeg har arbejdet med at skaffe en stor fanklub så aktivere jeg nogen flere DoctorQ sites - men først og fremmest skal der nogen kunder ind i biksen, for de andre hjemmesider kommer til at være meget afhængige af et stort publikum.

Hvis nogen kunne tænke sig at jeg ( og en ven der også er frisk på idéen )  skriver nogen historier om Jeres virksomhed så gør mig opmærksom på det i dette indlæg. ( gratis )

Hvis I vil have det på nyhedssiden så skriv DRQ.dk - og hvis i vil have en på DoctorQ-hovedbrud.dk så sig det, eller evt begge dele.

Lav en liste over hvilken søgeord i gerne vil have med i historierne og hvordan linksne skal se ud.

Hvis det er må I også selv fabrikere nogen historier - men de skal være sjove ,skøre ,  ironiske - ikke noget røvslikkeri her tak.

Et andet lille krav og det er at Doctor Q skal nævnes mindst engang i historien ( yeah folk skal hjernevaskes systematisk ) og han er sådan en lille skørt forbrydergeni.

Hjemmesiderne er ikke helt klar endnu, men det kommer forhåbenligt snart til at ske her i denne måned.  Jeg kan desværre ikke love at skrive historier om alle - men jeg / Vi vil forsøge - vi skriver dem ikke nødvendigt i indkommende rækkefølge, det bliver bare sådan lidt hvad vi nu syntes der kunne være sjovt at skrive om - feks er det ikke specielt sjovt at skrive 40 historier om mobiler eller børnetøjsforretninger.

Nå, men hygge hejsa.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:41

Lyder crazy. Glæder mig til at se det i praksis :-) Har du en mail eller skal man bare skrive en PB?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 12:30
Mathias Bak:

Lyder crazy. Glæder mig til at se det i praksis :-) Har du en mail eller skal man bare skrive en PB?

Min mail er eya4614@gmail.com p.s: I andre skal også benytte jer af den mail - da jeg lukker min PM ned fordi at det ikke virker...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:57

hahaha, go fantasi og fed historie om stripperen og bankrøverenYes

synes han virker bekendt

good luck med projektet - jeg følger spændt udviklingen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:06

Jesper Laugesen:

hahaha, go fantasi og fed historie om stripperen og bankrøverenYes

synes han virker bekendt

good luck med projektet - jeg følger spændt udviklingen.

Ja ( jeg ved bare ikke om han er 30 år - det er bare et skud i tågen ) - men grunden til at jeg har skrevet navnet, det er fordi at jeg tænkte at jeg kunne lave et det om til et link, og så omstille det til en DoctorQ-venner.dk ( eller noget andet ) - her kan i så få endnu mere linkjuice ved at I udfylder en profil med jeres arbejdsområder o.s.v

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:07
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22

Jeg ville ikke købe fiktive historier for det er ikke sandheden og man vil jo ikke lyve om sit produkt , med lave en så god beskrivelse som muligt om det

Hvordan jeg bl.a. kunne ønsker hele siden rettet evt. nogle der også har en viden indenfor mit område om striptease kunne tilføje teksten mere indehold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 17:53

mailen virker ikke :)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:54

Hey Michael

Du er sku en crazy kreativ og befriende afslappet type, på den positive måde. Jeg kender dig jo ikke, men målt på dine svar på de tråde jeg har lagt ud og været med på, så synes jeg at du rykker for vildt : )

Det kan godt være vi skal lave et eller andet anderledes projekt engang...

Nå... men jeg kom til at tænke på om man også kan lave en videoblog til DRQ.dk.

Jeg træner og kaster jo lidt indkast, som du jo ved, og jeg har overvejet at lave en video hvor jeg redder en kvinde fra en røver.

Kort fortalt så får kvinden røvet sin taske... jeg hører det 200 meter væk...og nedlægger røveren med et indkast...det må da være et langt og præcist indkast, og en lidt fiktiv historie...

Jeg ved slet ikke om denne historie har DRG stilen, men lige meget hvad, så tror jeg godt du kan bruge videoer på din side. Det kræver bare lidt arbejde af instruktøren : )

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 22:24

Hej Thomas

Den film er jeg med på at lave, har i noget tid gået og kigget efter et for sjov projekt af den slags, send mig lige en mail så kan vi lige tage en snak om hvordan vi kan gøre det ;0)

/Meik

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)