Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på artikel katalog

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

2 links er ikke meget at få ud af at skrive 350 ord. Flere andre steder er det op til 4 links og kun 200 ord. Kombineret med at det en helt ny hjemmeside uden indhold endnu, så tror jeg ikke at det lige er din artikeldatabase, som bliver brugt som den første.

På den anden side, er 350 ord heller ikke ret meget. Jeg kunne godt sætte grænsen ned til 200 ord, men jeg vil gerne undgå at få for megen "dårlig" tekst. Hvilke artikelkataloger tillader artikler på 200 ord?

Jo flere artikler, der bliver uploadet, desto mere bliver siden opdateret med brugervenlighed og linkbuilding. Lige nu er det faktisk bare en mulighed for at få et eller to links til sin side.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sutjek:

Nicolaj Thomasen:

2 links er ikke meget at få ud af at skrive 350 ord. Flere andre steder er det op til 4 links og kun 200 ord. Kombineret med at det en helt ny hjemmeside uden indhold endnu, så tror jeg ikke at det lige er din artikeldatabase, som bliver brugt som den første.

På den anden side, er 350 ord heller ikke ret meget. Jeg kunne godt sætte grænsen ned til 200 ord, men jeg vil gerne undgå at få for megen "dårlig" tekst. Hvilke artikelkataloger tillader artikler på 200 ord?

Dem er der flere af! Tidligere idag fik jeg 4 links for 200 ord med denne artikel om dual sim telefoner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Come on Indifferent

Det er da totalt useriøst, at lægge sådan en side op... Det giver nada værdi til dem, som bruger meget tid på at skabe indholdet...

Ingen kategorier, kedelig design, ingen forarbejde... Selv en blogger blog vil give mere værdi end det der!

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 00:15

Fashion-Seller:

Come on Indifferent

Det er da totalt useriøst, at lægge sådan en side op... Det giver nada værdi til dem, som bruger meget tid på at skabe indholdet...

Ingen kategorier, kedelig design, ingen forarbejde... Selv en blogger blog vil give mere værdi end det der!

Hvad kom først: Hønen eller ægget? Hvad skal jeg først: Lave et supersite før nogle tilmeldinger kommer, eller skal jeg først have tilmeldinger og så lave et supersite?

Jeg vil løbende forbedre kataloget. Løbende vil der blive lavet links og forbedringer, men man skal jo også starte et sted ikk'?

Come on Fashion-Seller, vær nu lige rimelig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23

Sutjek:

Hvad kom først: Hønen eller ægget? Hvad skal jeg først: Lave et supersite før nogle tilmeldinger kommer, eller skal jeg først have tilmeldinger og så lave et supersite?

Jeg vil løbende forbedre kataloget. Løbende vil der blive lavet links og forbedringer, men man skal jo også starte et sted ikk'?

Come on Fashion-Seller, vær nu lige rimelig.

Ville du selv sidde og bruge en ½-1 time på et katalog som dit, når der er disse artikelkataloger i markedet allerede?

Du har hverken gjort det læse venligt for evt besøgende, eller gjort det optimalt rent SEO mæssigt...

Du kunne da i det mindste bruge lidt tid, så det bare gav lidt... Kataloget skal jo leve på andres skrivekraft!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:41

Sutjek:
Hvad skal jeg først: Lave et supersite før nogle tilmeldinger kommer, eller skal jeg først have tilmeldinger og så lave et supersite?

Supersite først - uden tvivl - hvordan kan du overhovedet VÆRE i tvivl? :-)

Jeg vil hellere lægge noget godt materiale op på en SUPERSIDE, end en "SUPER-DÅRLIG-SIDE", men med mange tilmeldinger.
En superside ville også få mange, mange, mange flere tilmeldinger end en side der er halvfærdigt.

Jeg synes at Fashion-Seller er rimelig nok. For han gør det trods alt for dit eget bedste.. Han kunne også bare lade vær med at give noget feedback og bare lade dig sejle rundt i web-verdenen med noget crap.

Du beder om feedback - det får du.. Måske lidt hårdt, men ikke destro mindre sandt.

Er sgu ked af at sige det.. Og lad i øvrigt ikke vores kommentarer tage pusten fra dig, for der er ALTID og jeg gentager.. ALTID plads til forbedringer.
Så op på hesten og få oprettet lidt kategorier mm. du kan finde MASSER af inspiration til kategorier via andre artikel-databaser.. Ikke copy-paste, men så du får en idé om det.

Good luck m8 :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:54

banner billedet øverste i banner vises ikke

Det ser umild bart ud til der ikke er liv på ,siden jeg ville tilmelde min artiklen et andet sted. Derfor

Jeg ville lave nogle kategorier der viser som om der sker noget på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20

Mikael christiansen:

Det ser umild bart ud til der ikke er liv på ,siden jeg ville tilmelde min artiklen et andet sted. Derfor

Jeg har lige et "off"-spørgsmål til dit indlæg..

Tilmelder du dig artikeldatabaser for backlinks og for at få artiklen til at ligge godt på google, eller tilmelder dig for at få reel trafik fra siderne?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:35

Wi:

Mikael christiansen:

Jeg har lige et "off"-spørgsmål til dit indlæg..

Tilmelder du dig artikeldatabaser for backlinks og for at få artiklen til at ligge godt på google, eller tilmelder dig for at få reel trafik fra siderne?

jeg tror alle næsten tilmelder sig artikeldatabaser for at forbedre sin placering på google , da de fleste kunder kommer der fra til de fleste hjemmesider ,

med vis haves 10.000 besøgene om dagen skulle det også være mystisk vis din side ikke også har en god seo værdi , så trafik og SEO hænger godt samme , med tit de gode artikel sider ekstrabladet.dk , politiken.dk mv. koster det penge med har også en bedre SEO værdi normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:42

Kan man få lov at være forfatter? Nu har jeg oprettet mig, men har ingen muligheder - og ingen måde at kontakte dig på om det, udover Amino. :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)