Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på artikel katalog

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har oprettet et nyt artikel katalog på Artikelbyen.dk. Det ville være super, hvis I havde tid til at teste det. Jo flere artikler, der kommer op på kataloget, desto mere linkbuilding og forbedringer laver jeg på siden, og desto mere værdifulde bliver artiklerne.

Mvh Sutjek

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:54

Hvad er reglerne, hvor mange ord som minimum og hvor mange udgående links?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 16:56

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:59

2 links er ikke meget at få ud af at skrive 350 ord. Flere andre steder er det op til 4 links og kun 200 ord. Kombineret med at det en helt ny hjemmeside uden indhold endnu, så tror jeg ikke at det lige er din artikeldatabase, som bliver brugt som den første.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:02

Sorry, but you are looking for something that isn't here...

Det er den besked jeg får! Det er måske ikke endvidere smart?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:02

Wi:

Tror det er fodi der ikke er artikler endnu.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 17:03

Wi:

Det er en rigtig dårlig ide. Den bliver fjernet, når den første artikel kommer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Wi:

Tror det er fodi der ikke er artikler endnu.

Kan godt være ja :)

Altså... Alle de her artikelkataloger skiller sig jo ikke ud? Hvad skulle der være så specielt ved det her? Det er bygget op om wordpress som de andre, reglerne er lidt strammere end normal, der er ingen information, ingen kategorier, ingenting.
Vil du bygge links til kataloget? Hvad vil du gøre for at få det frem? Hvad får jeg ud af at smide en unik artikel op på din side udover nogle (på nuværende tidspunkt) ligegyldige backlinks.

Sådan her hænger det sammen: ENHVER kan smide et wordpress-template op, nogle random apps og åbne for tilmeldinger og skrive nogle regler.

Synes der åbner et dansk linkkatalog op hver 2. dag og ingen skiller sig ud eller har noget værdifuldt at give til gengæld, og ejerne af disse fortæller jo ingenting, men vil blot have feedback på et halvfærdigt site som igen: Er bygget op om wordpress.

jeg hakker lidt ned på wordpress lige nu, for alle tror at det er den gyldne genvej, men der tager man fejl.

EDIT: Jeg er ked af hvis det lyder llidt hårdt. Men altså...

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 17:13

Wi:
Sådan her hænger det sammen: ENHVER kan smide et wordpress-template op, nogle random apps og åbne for tilmeldinger og skrive nogle regler.

Ja er det ikke dejligt? Artikel kataloger giver gode muligheder for linkbuilding. Med alle de artikel kataloger kan du virkelig lave en masse gode links til din side.

Wi:
Altså... Alle de her artikelkataloger skiller sig jo ikke ud? Hvad skulle der være så specielt ved det her? Det er bygget op om wordpress som de andre, reglerne er lidt strammere end normal, der er ingen information, ingen kategorier, ingenting.
Vil du bygge links til kataloget? Hvad vil du gøre for at få det frem? Hvad får jeg ud af at smide en unik artikel op på din side udover nogle (på nuværende tidspunkt) ligegyldige backlinks.

Jeg vil gerne i gang. Når de første 1-2 artikler kommer, betragter jeg artikel kataloget åbent, og jeg vil begynde at forbedre det. Du er meget velkommen til at skrive en artikel og tilmelde den.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)