Hej Aminoer, Vi er igang med at starte et selskab der fokuserer på IT og business rådgivning, med fokus på produkt og projektudvikling. Vi mangler en programmør der ønsker at deltage i selskabet mod ejerandele. Hvis det er muligt, så ser vi gerne f.eks en datalogi studerende eller en med lign kompetencer. Det skal være en der skal kunne f.eks php, mysql, html5 og flash for blot at nævne nogen. Om os kan nævnes at vi i forvejen er 4 personer med forskellige kompetencer - her kan nævnes; Stud. M.sc Innovation Management med speciale i Innovation – Fra ide til kommercielt product, Skabelse og implementering af Innovations strategier, struktur og kultur, Brugerdreven innovation, Konceptudvikling, Projekt og procesledelse Stud.Cand.merc.aud; kommende revisor med speciale i økonomi, regnskab, erhversjura Stud.Cand.merc.Jur; Erhvervsjura - og vedkommende har før studiet haft eget webbureau og arbejder deltid som systemudvikler ved siden af Stud. Cand.informationsteknologi; produktdesign, softwareudvikling - og vedkommende har også en webintegrator baggrund. Synes du det virker spændende, så kontakt mig i en PB.. Kender du den rette for os må du også gerne henvise vedkommende.
|
Jeg giver lige tråden et bump...
Jeg vil tilføje at vi allerede har projekter liggende som vi skal igang med... Nogle større og nogle mindre..
Jeg håber der er nogle programmører derude der ser dette, eller måske kender en de kunne forestille sig vil passe ind..