Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manual/guide ide..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa og glædelig jul og alt det der...

Er der egentligt grundlag for at lave/sælge en manual/guide på fx 10-20 sider, som fx fortæller noget om brevfletning i Word, til en 30-50 kr? Manualen/guiden kan downloades via en hjemmeside, hvor man betaler forud eller beder og at få sendt filen pr efterkrav...

Søger gode råd og ideer ang dette...så kom med din mening...

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:24
Hej Kim,

det kunne da godt være en ide...

... Især, hvis det kombineres med tips om etikette-udskrivning. Står faktisk selv og har brug for viden om, hvordan man får opbygget et adressekartotek og får det banket over i etikette-udskrivningen i Word.

Computerbøger sælger godt - især dem, der udgives i serier, hvad din dog ikke gør. Men alligevel kunne det være et forsøg værd.

Du kunne gøre begge dele - altså både trykke den på gammedagsf acon, så bogen bliver synlig i bogmarkedet og kan søges der. Du kan også samtidig lægge den på nettet til download mod betaling - eksempelvis på www.ebog.dk

Hvis vi skal hjælpe dig med at få den ud på tryk, så kom endelig tilbage eller kig her: www.turbineforlaget.dk

Godt nytår

Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hej Ulrik

Tak for dit svar..tror du, der er et grundlag? Og ja, jeg har været forbi jeres hjemmeside..fin hjemmeside...måske burde vi snakke lidt nærmere sammen...hvad mangler du ang. etikkette-udskrivning?

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:18
Jeg har svært ved at vurdere, om der ville være et grundlag for en betalt ydelse.

Jeg ville f.eks. bruge den indbyggede hjælp i Word, søge på Internettet, eller spørge her på Amino , hvis jeg står med behovet.

Jeg har dog tidligere købt nogle af de små EDB-hæfter, men det har jo så været fordi, jeg kunne se, at de dækkede mit behov. Det ville jeg jo ikke kunne med noget, jeg skulle betale for inden, jeg har set det.

Derudover er det da svært at vurdere, hvordan skal man finde dine produkter, når man har brug for det? Det må jo koste noget markedsføring, og jeg syntes da nok området er noget snævert i forhold til at bruge penge på markedsføring. Men, lad os høre, hvad andre siger.

Til Urik: Lav dit fulde adressekartotek i Excel, og flet lige de felter ind i Word, som du skal bruge der. Det har jeg gjort for nogle år siden med godt resultat.

Godt nytår herfra.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:47
Andet hits på google når jeg søger på "brevfletning word" giver http://support.microsoft.com/kb/212329/da

Jeg tror ikke der er et marked for sådan et produkt, det står sikkert også i de små IDG (eller hvad de nu hedder) hæfter til 69 kroner hvor der ganske givet også er et om word

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hejsa

Min egen vurdering er, at det afhænger af målgruppen...jeg synes netop, at idg hæfterne (som jeg ellers har mange lovord overfor) på det punkt halter bagud med rent grafisk afbildning, når man skal udføre en manuals kommandoer (altså gør sådan og sådan)...

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:48
Ideen er som sådan god nok. Jeg vil dog mene at LIBRIS allerede har lavet noget lignende.
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:49
Ideen er som sådan god nok. Jeg vil dog mene at LIBRIS allerede har udgivet noget lignende.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)