Jeg har åbnet en ny website, og vil gerne have lidt feedback på den: www.dinordbog.dk . Kort om websitet: Din Ordbog er en gratis Dansk-Engelsk-Dansk ordbog, som skrives af Hvad synes I om idéen om at alle kan tilføje og ændre i information i ordbogen? Tror I det holder, eller kommer jeg til at gøre al arbejdet selv? Jeg har netop opdateret siden med Google Adsense reklamer, så jeg håber at i det mindste kunne nå et break-even hurtigt. Men indtil videre er marketingsbudgetet 0. Nogle idéer til hvordan jeg kan lave noget gratis markedsføring af websitet? Har brugt et gavekort på Adwords, der fungerede fint, men ellers ingenting. |
Ny website - åben ordbog
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Min største bekymring ved en sådan ordbog er selvfølgelig fejloversættelser og stavefejl, som kan give lidt problemer for brugerne, men ellers lyder det som et fremragende projekt! Siden er ihvertfald bookmarked her ;) Held og lykke med det. |
Initiativet er rigtig flot. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Men jeg var åbenbart for langsom :) Evt en artikel i computerbladene ville give lidt skub i skuden. Som Lisbeth siger. Held og lykke med projektet. |
Tommelfingeren er også opad her hos mig. Jeg har besøgt din side et par gange og tror, at den har et godt potentiale. Men om du kommer til at tjene penge på den, ved jeg ikke helt. Det kræver i hvert fald benhårdt arbejde og konstant udvikling, opdatering og optimering...Men held og lykke med projektet. Et godt initiativ! Jeg er i øvrigt enig med de andre i at presse er et godt våben for dig. Herudover vil deltagelse i flere fora, weblogs, anvendelse af emailnyhedsbrev og "tip en ven" mv. være noget, der kan give dig en masse "gratis besøgende". Kendskabsgraden skal øges i takt med brugervenligheden. |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
![]() Nu, efter et par uger, har jeg ca. 40 besøgende pr. dag, men det tager også tid at komme frem i søgeresultaterne på Google! Men der er igen, som har redigeret i ordene, lidt skuffende. Kun et par forsøg på vandalisme, har jeg registreret ![]() Aviser og offline-medier er en god idé, som jeg vil følge op på, så snart jeg har noget tid til at få skrevet rundt. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)