Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bare ELSKER ros...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har gennem nogle uger nu haft en mulighed for at folk kan give os ris/ros for vores omdesign af vores side - vores PT kørende gennemsnit er på 8.4719 ud af 10.0000 mulige.

Der er afgivet 89 stemmer og 120 personer har skjult stemme feltet. ( det er 42% der har valgt at sige hvad de mener om os).

Og noget af det de skriver varmer virkeligt Big Smile

Hvad er JERES erfaring med at spørge brugeren?

Vores kunder mener
Hvad vores kunder mener om FakturaService.dk Vi har bedt vores kunder om at afgive en karakter, samt skrive lidt om hvad de mener om FakturaService.dk
(10 / 10)
Kommentar: Det er hurtigt og let at bruge.

Da jeg er tidspresset og ikke har tid til at nærlæse en masse tekst er det gået nemt og hurtigt med at bruge systemet.
(8 / 10)
Kommentar: Har idag fået en meget kompetent og tålmodig telefonisk vejledning i jeres system , som har været afgørende for valget af jeres ydelse.

Systemet er enkelt og nemt at håndtere.
(8 / 10)
Kommentar: God service
Nem løsning
Ok pris

Den nye hjemmesideløsning er RIGTIG god, og det er rigtig godt og tiltrængt at alle typer faktura (også ikke elektroniske) nu kan håndteres i samme system.
(8 / 10)
Kommentar: Jeg mener FakturaService er nemt, smart og lige til at gå til.

Herudover er kundeservice via. telefon særdeles god og troværdig.
(10 / 10)
D:E:R A/S: Vi har som virksomhed skiftet fra anden udbyder af servicen med at sende elektroniske fakturaer, og da vi netop havde behov for lidt større fleksibilitet mht. oprettelse og afsendelse af elektroniske fakturaer, fordi vi har behov for bl.a. at indtaste disse manuelt, faldt valget på FakturaService.dk.

Efter lidt børnesygdomme, som meget hurtigt blev udbedret, er det en fantastisk oplevelse at benytte servicen på FakturaService.dk. Det er meget overskueligt og enkelt for os som virksomhed at sende elektroniske fakturaer til vore kunder - og vores kunder er også tilfredse!

Alt i alt en meget positiv service, som vi varmt kan anbefale!

Mere ris/ros her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)