Hej herinde, jeg så ved et tilfælde en video med Martin Thorborg for nogle måneder siden, læste derefter hans "E-pusher Light" og besluttede mig for at optimere vores webshop på forskellige områder. Derigennem opdagede jeg dette fantastiske forum, hvor jeg blot ved at læse indlæg også har fået mange idéer og svar på spørgsmål. Hvorfor jeg skriver På min hjemmeside har jeg en webshop, som er blevet programmeret af en dygtig programmør. Desværre har han ikke så meget erfaring med netop webshops, hvilket resulterer i, at der er for mange fejl, som vi mister kunder på. Jeg søger derfor nogen, som har stor erfaring med programmering af OsCommerce, som kan enten: 1) undersøge systemet og lave en liste over hvad der skal laves. 2) rette op på de fejl webshop-systemet har. Arbejdet er naturligvis betalt. Kort om webshoppen
Jeg har haft en programmør til at lave webshoppen, som er et OsCommerce system der er modificeret fra bunden. Betalingssystemerne er Ewire og PayPal. Webshoppen kan ses her: http://www.teamjiyo.com/catalog/
Søger også newsletter ekspert Jeg leder også efter en der kan lave newsletters, så jeg kan sende nyhedsbreve ud til mine kunder. Skal jeg oprette en selvstændig tråd til dette?
jeg har forsøgt at lave et avatar, så jeg kunne præsentere mig selv, men funktionen virkede desværre ikke Kh Martin www.teamjiyo.com |
Hej Martin, istedet for at betale en "programmør" for at sidde og lede efter fejl, så tror jeg der er en fornuft i at du lister de fejl du kender til, og meget gerne vil have lavet.
Personligt kunne jeg godt få underholdt en programmør nogle hundrede timer ved sådan en "standard" osCommerce, men der skal jo være et formål med galskaben.
Benyt evt. Amino Freelancer ( Se fanebladene i toppen) her vil du nok kunne opleve programmørtimer til billige penge.
Jimmy