Hej herinde, Jeg skriver lige for at få lidt hjælp og tips til en webshop jeg går og pusler med. Jeg har egentligt besluttet mig for at kaste mig ud i det - men er på ret bar bund hvad selv webshop-delen angår - og det må jo siges at være den væsentligste del af det hele :) Jeg har igennem forums, venner mv. fået anbefalet diverse løsninger, men jeg synes ikke rigtigt, der har været noget hvor jeg har tænkt: "Det her er løsningen!" Jeg har selvfølgelig været igennem en del af debatterne herinde, og faldt bl.a. over "shopify", som er en af de løsninger der har tiltalt mig mest - primært da man har kunne se en masse fede eksempler på eksisterende shops. Synes dog at det ender med at blive ret dyrt. Selve prisen for sitet er sådan set til at forholde sig til, en løsning til mit behov ville nok være enten den til 24 eller 59 USD - men derudover kommer så også et transaction fee på 1% eller 2% - samt betalingsløsningen (som måske også tager noget ekstra udover månedsabonnementet). - og det er jo så her hvor man begynder at tænke, at man jo ender med at skulle tage min. 5% ekstra for varen - for bare at være dækket nogenlunde ind. Hvilket jo i sidste ende rammer kunderne - og sikkert også salgstallene :) Det er muligt, at det alligevel er billigt, men jeg tænkte, om det bedre kunne svare sig, at få nogen til at programmere selve sitet - og så kun koble betalingsdel og lidt hosting på? Så det jeg ønsker noget hjælp til er: Tips til løsninger generelt, referencer til virksomheder der laver noget Open Source webshops (hvor der ikke er månedsabb. mm), tips eller referencer til virksomheder der kan give en shopify-løsning et grafisk makeover... Mvh Tommy
|
vassago:Tips til løsninger generelt, referencer til virksomheder der laver noget Open Source webshops (hvor der ikke er månedsabb. mm), tips eller referencer til virksomheder der kan give en shopify-løsning et grafisk makeover...
Hej Tommy
Vi kan lave en webshop baseret på opensource systemet Magento til 9.995,-. Prisen er inkl. hosting og betalingsgateway hele første år (efterfølgende år koster 2.000 som betales direkte til hostingfirmaet).
Du kan se nogle af vores referencer her: