Hej,
Jeg har netop sendt et af mine første seriøse nyhedsbreve ud, og der kommer flere i fremtiden.
Her er et link til det: http://eepurl.com/RWUH - Synes I, jeg skal fortsætte i samme stil mht. layout/struktur?
Mvh. Marcus
Hej Marcus!
Dejligt at der er nogen som vil vise sine nyhedsbrev her på siden, og få kommentar på det også..
Jeg vil prøve og give min mening til dit nyhedsbrev.
Jeg syntes personligt, at der er meget skrift på siden, og jeg tror også din mening med nyhedsbrevet er at sælge flere vare - men det er også en cool med at give mere info til kunden - men så skal det være info, om noget som interessere kunden!! Du fortæller hvad der sker i dit firma, og er også meget godt - men det giver ikke kunden noget værdi.
Det første man ser, er Nyhedsbrev og så et nummer - behøver folk at vide hvilken nummer nyhedsbrev du har sendt ud?
Overskriften under der igen, er meget godt, 1000 vis af nye øl - det fanger mig.
Hvornår du for øl hjem er også en ok oplysning, men hvorfor oplyse om det? og hvorfor fortælle folk at du er udsolgt af alt, frem til søndag 29 aug. ? så for du ikke nogen solgte vare der i mellem tiden, fordi du fortæller jo at der ingen vare er på lager.
Jeg kan gode lide du giver dine kunder besked på nye vare som er kommet ind, og fortæller lidt om oktoberfest, og de også kan købe nogle af de øl hos dig ;)
- Jeg sad og overvejet lidt forskellig fremgangs måder... men måske man skulle lave 3-6 øl på sit nyhedsbrev og fortælle om det, hvad de smagte af, hvor de kom fra osv. og jeg tror måske folk vil blive mere interesseret i det. Ja bare en tanke...
Som du f.eks skriver på din hjemmesider her:
---------------------------------------------------------
Andechser Hell | En klassisk landsbyøl,
Med en ren maltsmag, der kun er blidt humlet, er Andechser Hell en forfriskende og lækker oplevelse. Ved en alkoholprocent på 4, 8% og en stammwürze på 11, 5%, er der tale om en klassisk, bayersk landsbyøl.

--------------------------------------------
Og så kunne man fortælle hvad den passer til at madretter, eller hvad ved jeg!!! bare ideer og forsalg som kommer op...
ja tror hvis det var det for mig!!!
Jeg sad lige og leget lidt med hvordan et nyhedsbrev kunne se ud, hvis jeg skulle vælge og sende det ud fra din hjemmeside, med dine farver og tekster...
Så jeg leget lidt med det og du kan se den her, jeg har gemt den i en PDF fil, som du kan kigge på hvis du har lyst.
0572.Nyhedsbrev ØL.pdf
Husk der er ingen fejl eller mangler, bare forskellig måder at gøre det på.
Mine forslag er ikke sikkert de er rigtigt eller forkert.
Men håber du kan bruge det til noget.
Og du er velkommen til at skrive til mig hvis jeg skal hjælpe dig.