Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmeringshjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne høre jer ad, om mulighedere for at lave et program, der popper op på skærmen, efter en nærmere bestemt periode. Det er ikke et eksisterende program jeg er intresseret I, men en funktion jeg vil tilbyde.

Jeg har et koncept i tankerne, hvor funktionen skal bygges sammen med andre tiltag.

I første omgang, skal jeg bruge nogle hint om, hvor omfattende noget sådan er, for jeg har ikke skyggen af viden herom. Men jeg håber selvfølgeligt at få kontakt med én der på sigt kan løse selve opgaven for mig

Tak fra Tina Johansen

DAMAVI

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:29

Det er lavet til wordpress :) kunne måske være en mulighed der behøver du ikke være progr. for at lave det 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 13:42

Hej Tina,

Nu skriver du ikke om det er til Web eller Desktop brug, men det burde ikke være et problem til nogen af delene. Det er ikke særlig kompliceret at lave et program som viser en popup ud fra et specificeret tidspunkt, eller f.eks. hver 30minutter.

Du er velkommen til at kontakte mig via PM eller email så kan vi tage en snak om hvad du ønsker.

Mvh
Kenney

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:46

Hej Tina,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig og med en lidt mere detaljeret beskrivelse af funktionen og som du vil have den skal fungere. Selvom vi ikke kan mødes direkte har vi dog Skype chat, call og cam funktioner, så det er da næsten som at sidde over for hinandenSmile.  

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:05

Hej Tina,

Alt kan lade sig gøre og alt efter, hvad der skal poppe op, så lyder det du forespørger ikke særlig omfattende.

Vi har tidligere på tv oversigten ontv.dk haft en Windows applikation som lå i proceslinjen. Den kunne bl.a. lave de her små Windows-bobler med påmindelser når et program startede osv. Det krævede en simpel applikation på brugerens computer og en java applikation på vores server som kunne sende besked til den rette computer osv.

Sådan en service vil kunne laves fra 10-20.000 alt efter, hvor dyr og dygtig din programmør er.

Men igen - det kommer meget an på, hvad som skal poppe op og om det er noget lokalt eller om det er en webservice, der skal lave popup'en.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)