Hej Aminobrugere Jeg er ny på Amino og jeg vil gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Jesper Larsen og er fra Århus og har en virksomhed som fokuserer på klavermusik. Jeg har fået lavet en website, som jeg gerne vil have lidt kritik på. Med kritik mener jeg ikke kun det negative, men også det positive. Hvad tænker du når du går ind på Klaverskolen.dk og synes du at teksten i menuen `Klaverskolen` og `undervisningen` er til at forstå? Hvis du er flink at komme med kritik, så værdsætter jeg meget at du vil bruge tiden på det. Det endelige spørgsmål er også: får du lyst til at spille klaver ved at gå ind på min website? Tak, Venlig hilsen Jesper |
Klaverskolen:Hej Aminobrugere
Jeg er ny på Amino og jeg vil gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Jesper Larsen og er fra Århus og har en virksomhed som fokuserer på klavermusik.
Jeg har fået lavet en website, som jeg gerne vil have lidt kritik på. Med kritik mener jeg ikke kun det negative, men også det positive. Hvad tænker du når du går ind på Klaverskolen.dk og synes du at teksten i menuen `Klaverskolen` og `undervisningen` er til at forstå?
Hvis du er flink at komme med kritik, så værdsætter jeg meget at du vil bruge tiden på det. Det endelige spørgsmål er også: får du lyst til at spille klaver ved at gå ind på min website?
Tak,
Venlig hilsen
Jesper
Hej Jesper.
Jeg er selv gammel musiklærer, og har givet en del privat klaver-og guitarundervisning her i esbjerg. Det fremhæver jeg også på min amino-profil her.
Jeg har lige kigget din website, positivt: det ser professionelt og gennemarbejdet, seriøst ud. Min søn på 12 år vil jeg godt sende til klaverundervisning ved dig på den baggrund--hvis han var hooked på det.
Negativt: der er for meget tekst at læse efter min smag, jeg ville skære noget fra og fremhæve nogle flere catch-frases, så det er bedre for mine øjne at opleve din side.
Men ellers: design er velvalgt, og støtter budskabet- her får du professionelt leveret klaverundervis.
vh flemming