Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klaverskolen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere

Jeg er ny på Amino og jeg vil gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Jesper Larsen og er fra Århus og har en virksomhed som fokuserer på klavermusik.

www.klaverskolen.dk

Jeg har fået lavet en website, som jeg gerne vil have lidt kritik på. Med kritik mener jeg ikke kun det negative, men også det positive. Hvad tænker du når du går ind på Klaverskolen.dk og synes du at teksten i menuen `Klaverskolen` og `undervisningen` er til at forstå?

Hvis du er flink at komme med kritik, så værdsætter jeg meget at du vil bruge tiden på det. Det endelige spørgsmål er også: får du lyst til at spille klaver ved at gå ind på min website?

Tak,

Venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Klaverskolen:

Hej Aminobrugere

Jeg er ny på Amino og jeg vil gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Jesper Larsen og er fra Århus og har en virksomhed som fokuserer på klavermusik.

www.klaverskolen.dk

Jeg har fået lavet en website, som jeg gerne vil have lidt kritik på. Med kritik mener jeg ikke kun det negative, men også det positive. Hvad tænker du når du går ind på Klaverskolen.dk og synes du at teksten i menuen `Klaverskolen` og `undervisningen` er til at forstå?

Hvis du er flink at komme med kritik, så værdsætter jeg meget at du vil bruge tiden på det. Det endelige spørgsmål er også: får du lyst til at spille klaver ved at gå ind på min website?

Tak,

Venlig hilsen

Jesper

Hej Jesper.

Jeg er selv gammel musiklærer, og har givet en del privat klaver-og guitarundervisning her i esbjerg. Det fremhæver jeg også på min amino-profil her.

Jeg har lige kigget din website, positivt: det ser professionelt og gennemarbejdet, seriøst ud. Min søn på 12 år vil jeg godt sende til klaverundervisning ved dig på den baggrund--hvis han var hooked på det.

Negativt: der er for meget tekst at læse efter min smag, jeg ville skære noget fra og fremhæve nogle flere catch-frases, så det er bedre for mine øjne at opleve din side.

Men ellers: design er velvalgt, og støtter budskabet- her får du professionelt leveret klaverundervis.

vh flemming

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:31

Hej Jesper!

Den er pæn, overskuelig og farverig uden at virke poppet. Teksten er meget forståelig og informativ.

Har for i øvrigt selv et gammelt Hornung og Møller.

De bedste hilsener

Hans Peter

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:32

Jeg synes, det er en flot side. Men som korrekturlæser kan jeg ikke undgå at se en del kommafejl her og der, og det er synd, netop fordi det ellers ser professionelt ud. Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:34

Forsiden er virkelig forvirrende... Der er mange farver, som slet ik spiller sammen, og en masse detaljer, som fanger øjet. Resultatet er, at jeg mistet totalt fokus, når jeg kommer ind på din side...
Lys orange og hvid er f.eks et virkelig dårligt match, bare for at nævne en box!

Klaverskolen:

Det endelige spørgsmål er også: får du lyst til at spille klaver ved at gå ind på min website?

Hvis det er den målgruppe, som du forsøger at fange, så vil jeg mene du er helt forkert på den... Folk skal ik få lyst til at spille klaver! Nej personer, som allerede spiller klaver eller overvejer at spille, skal overbevises om, at din skole er pengene og tiden værd!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Du har reddet min dag!

- Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Tak,

- Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Tak,

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:43

Jeg synes, der er enormt meget tekst på undersiderne.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:45

Der skal selvfølgelig være den tekstmængde, der er nødvendig, men mon ikke informationerne kan fordeles over flere sider?Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)