![]() http://borsen.dk/nyhed/101228/ |
Tillykke til Jubii-drengene...
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Havde faktisk regnet med at SpamFigther røg først (med det hele) :) |
Hej Mikkel Tak skal du have :-) Beløbet vil køber ikke have frem, så det kan jeg desværre ikke fortælle om. Dbh Martin |
|
Tillykke med salget! Endnu et kryds på listen over projekter der er blevet til successer ![]() Interessant at et projekt i udviklede til internt brug gik hen og blev til salgssucces. mvh Carsten |
Hej Carsten Tak for det :-) Der er ingen tvivl om at Moranti der købte SUPPORTfighter har fået et super produkt at arbejde med. Jeg er helt overbevist om at de kan tjene monster mange penge på det, men vi bliver bare nødt til at fokusere vores energi på SPAMfighter og derfor solgte vi. Dbh Martin |
|
Hejsa Kunne ikke lade være med, at smile da jeg læste artiklen. Så forleden en undersøgelse, der viste, at du for det første bruger dobbelt så lang tid hvis du arbejder med 2 forskellige ting af gangen. (ja, dobbelt så lang tid i forhold til hvis du tog en ting af gangen) Dertil kommer, at ingen af de 2 opgaver bliver af samme kvalitet hvis du kun beskæftiger dig med den ene og derefter tager den anden ![]() |
VIRUSfighter er blot et af vores produkter i firmaet SPAMfighter og er bestemt ikke til salg. SUPPORTfighter var et selvstændigt firma med egne ansatte. Dbh Martin |
|
Stort tillykke herfra også, Martin. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem