Vi kan bytte med www.urogsmykker.dk |
Bo Mogensen:Vi kan bytte med www.urogsmykker.dk
Haha, ellers tak. Det er vist ikke en god deal for mig.
Men du er velkommen til at købe den.
Haha, ellers tak. Det er vist ikke en god deal for mig. Men du er velkommen til at købe den. |
Send prisidé til mig i en PB :-) |
Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.
Har du prøvet bilbasen, her vil dine chancer være langt bedre .... ;) /allan |
Ja, bare rolig - den er selvfølgelig også smidt op dér, og på andre alternative sider. Dette var blot et supplement til bil-siderne. |
Den er her stadig, hvis nogle skulle være interesserede? |
Eventuelle interesserede må hellere opfordres til at tage direkte kontakt til dig i PM, mail eller lignende. Auktioner er nemlig ikke længere tilladte på Amino. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tråden er oprettet, før reglerne trådte i kraft. Desuden er der ingen problemer med at få bud på PM, men der er selvfølgelig ingen grund til at skrive "PM sendt", "PM modtaget" og alt det der. Ideen med at forbyde auktionerne var jo netop at begrænse spam på forsiden. |
Når nu vi beder om, at auktioner holdes væk fra forum, gælder det selvfølgelig også auktioner, som er startet før reglen blev indført. Ellers ville vi stadig døje med genoplivning af gamle auktioner med "har den stadig", "Nu har vi igen flere af dem", eller andre lignende "keep-alive" bumps.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn