Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - på facebook

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-Affiliates

Hvis jeg ikke på nuværende tidspunkt vil vove en pose penge på Facebook Affiliate annoncer, kan jeg så oprette en gruppe eller side på facebook uden at skulle betale noget for clicks? Og i så fald, ville man typisk vælge en gruppe eller en side?

Hvor mange "medlemmer" kræver det, før man skal forvente et pænt afkast?

Og vil det ikke bedst kunne betale sig at oprette en engelsksproget side på facebook for at få en større målgruppe? Sproget skriver jeg flydende, så det er i hvert fald ikke et problem.

Tak for feedback! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:44

Hej Thomas

Så vidt jeg ved, er det tilladt men ikke alle Affiliate kampagner tillader deres link bruges sådan. 

Mvh. din navnebror :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:45

Find en side som du kan blogge på som tilbyder dig at du kan bruge din google adsense det har jeg læst mig til skulle kunne give penge. Ved ikke om det er rigtig da jeg fatter hat når det gælder stavning

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:48

Thomas de Oliveira:

Hej Thomas

Så vidt jeg ved, er det tilladt men ikke alle Affiliate kampagner tillader deres link bruges sådan. 

Takker, Thomas :-) Ved du hvilke netværk, der tillader det?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:49

Hej Thomas

Ja det er ingen problem at oprette en side, hvilken type, afhænger af temperament og hvordan du ønsker at bruge den, læs evt. den her artikel: http://mashable.com/2009/05/27/facebook-page-vs-group/

Det er ikke rigtig til at svare på hvor mange "medlemmer", kommer jo også meget an på din ydelse. 

Det samme med sproget - kommer jo igen an på hvad du vil med siden.

God vind 

/Lars

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:55

Hej Thomas

Det er ikke om netværkerne tillader det, men den enkle kampagne du er på udkig efter :-)

EN blog ville jeg også mene var mere spændende især når du nu er tekstforfatter ;-)

Men der er jo mange muligheder bare sørg for at tjekke eller spørge det enkle netværk hvilke kampagner der må kører på facebook, de fleste steder står der dog en katagori for alle dem der må kører på facebvook

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:56

Thomas Reberholt:

Find en side som du kan blogge på som tilbyder dig at du kan bruge din google adsense det har jeg læst mig til skulle kunne give penge. Ved ikke om det er rigtig da jeg fatter hat når det gælder stavning

Er i gang med at udvikle nogle sites til Affiliate, men indtil videre skal der bare lidt ekstra indtjening til, og der tror jeg umiddelbart, at det vil gå hurtigere på facebook.

Må tilstå, at jeg ikke gider Google Adsense. Læst så meget dårligt om det. Kan også bedst lide at jeg kan komme i kontakt med folk.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:57

Hej !

Jeg har netop sådan en side du snakker om:

http://www.facebook.com/home.php?#!/jegelskeratfeste?ref=ts

- Vi laver en rigtig fornuftig månedlig indtægt.

Og, det som Thomas skriver, så er det ikke alle affiliate kampagner du kan bruge. - Men du kan faktisk bruge de fleste af dem. - SEM eller Social Medier skal bare være tilladt. - Det står oftest i annoncen.

Jeg håber det hjalp :)

Vi har 72.000 fans.

..Men vi begyndte allerede at lave penge da vi havde 34.000 fans

Go' dag

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:57

TT Tekstforfatter:

Thomas de Oliveira:

Hej Thomas

Takker, Thomas :-) Ved du hvilke netværk, der tillader det?

Partner-ads.dk står det individuelt ved hver annonce, jeg ved dog ikke om det er tilladt til grupper eller kun selve facebook annoncering. På de andre Affiliate netværk, har jeg ikke rigtig kunne finde frem til det nogen steder.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:58

Thomas de Oliveira:
Partner-ads.dk står det individuelt ved hver annonce, jeg ved dog ikke om det er tilladt til grupper eller kun selve facebook annoncering. På de andre Affiliate netværk, har jeg ikke rigtig kunne finde frem til det nogen steder.

Nemlig, - Men også MikkelsenMedia, EuroAds, og Tradedoubler, har også kampagner der tillader facebook sider :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)