Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freepay.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Sad lige og klikkede lidt rundt på nettet og faldt over www.freepay.dk

Jeg synes selv jeg har prøvet at læse frem til det jeg vil spørge om uden at finde det..

Kræver denne betalings løsning at man har en aftale med pbs?

Det eneste jeg kan læse mig frem til er at der står man skal leve op til deres krav..?

Er der nogle der har erfaringer med freepay.dk eller ved noget om det?

Håber på lidt hjælp.. :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:45

"Du skal desuden have en indløsningsaftale med PBS. Det kan tage 2-3 uger før du modtage din indløsningsaftale. Du vil blive mindet om dette til slut i oprettelsen af butikken"

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:46

http://www.freepay.dk/UI/Pages/Guests/Info/FAQ.aspx#1

• Du skal desuden have en indløsningsaftale med PBS. Det kan tage 2-3 uger før du modtage din indløsningsaftale. Du vil blive mindet om dette til slut i oprettelsen af butikken

Jeg kan varmt anbefale dig at bruge quickpay som din betalingsgateway i stedet for, dem er jeg selv ganske godt tilfreds med.

De kræver naturligvis også at du har en indløsningsaftale med PBS.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:49

Anders Christensen:

Jeg kan varmt anbefale dig at bruge quickpay som din betalingsgateway i stedet for, dem er jeg selv ganske godt tilfreds med.

Det kan jeg kun bakke op omkring. De er flinke og de er hurtige til at svare på support henvendelser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:50

Hej Morten, 

Ja du skal også have en aftale med PBS for at kunne bruge denne betalingsløsning. Freepay er betalingsgatewayen der sørger for at sikre dine betalinger og PBS er dem der står for overførelsen af dine betalinger. Vedr. PBS krav har vi beskrevet dem her:

http://www.epay.dk/betalingssystem/kom-i-gang-guide-epay.asp?step=4

Håber at dette giver et overblik for dig. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:17

Martin van de Belt:

Anders Christensen:

Det kan jeg kun bakke op omkring. De er flinke og de er hurtige til at svare på support henvendelser.

Der vil jeg der i mod anbefale E-pay, da jeg finder Quickpays support ganske ikke eksisterende fra egen erfaring !

E-pay svarede hurtigt og kom med brugbare svar! og ikke blot: "det virker ved nogen ikke ved andre".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)