Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4 - Kan man købe i Us og bruge i DK

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ombyttet min jailbreakede iPhone på garantien til en ny. Jeg gjorde intet før jeg indleverede den.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:51

Gadensgaard:

Nej, JailBreak modificerer udelukkende softwaren. Det er en skrøne at garantien ryger vel jailbreak.

Der er faktisk lige kommet en vurdering fra en it-jurist, om at jailbreaking er ulovligt ifølge dansk ophavsret.

Reklamationsretten kan ikke ryge (men den danske har du ikke alligevel, hvis den er købt i USA).  Apple kan sagtens stille sådanne betingelser for deres "garanti", som der dog lige er kommet kritik af fra Forbrugerrådet.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:59

Hej Jimmy

Tak for dit input.

Jeg kan høre på det hele jeg ikke gider at bruge tid på at handle den hjem fra US - man ved aldrig hvad man løber ind i af problemer med ens "legetøj"

Så det virker for usikkert i mine øjne.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:56

Jeg har nu haft min gamle 3GS der er købt i USA til reparation på garantien hos Humac i københavn.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:51

Patrick:
Jeg har nu haft min gamle 3GS der er købt i USA til reparation på garantien hos Humac i københavn

Til gengæld er jeg ret overbevist om, at der ikke er WorldWide garanti på iPhone 4 og på iPad.

Det er i hvert fald en rigtig god idé at få be- eller afkræftetet dette, inden man køber dem i USA.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:33

Hej Igang

Bygger du det på noget specielt? Jeg ved ikke om, der er WWG eller ej, men egentlig meget rart at vide.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 11:52

Der ER world wide garanti på... hvorfor skulle de også til at ændre på den fantastiske service?

Læs evt. betingelserne her: http://images.apple.com/legal/warranty/docs/NA_iPad_Warranty_v20.pdf

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:15

steinway:

Der ER world wide garanti på... hvorfor skulle de også til at ændre på den fantastiske service?

For på den måde at forsøge at styre hvornår det er en god idé at have deres produkt i det enkelte land :o)

Jeg er ikke sikker på at der er nogen der har 100 % overblik over hvad de mener med "Limited Waranty". Jeg har hørt flere forskellige udlægninger, og den ene kan være lige så god/dårlig som den anden. Og jeg har ikke brugt tid på at undersøge det nærmere, så jeg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert.

Derfor melder jeg heller ikke noget ud med 100 % sikkerhed, men anbefaler bare at man er sikker inden man handler.

Fra det link du har postet, kan man også se dette:

"

Apple may restrict service to the country where Apple or its Authorized Distributors originally

sold the hardware product.

"

Det kan man jo tolke som man vil, og der er jo lagt op til at det kan blive et fortolkningsspørgsmål :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:36

Køb i Danmark, brug i Danmark!

Får min, direkte købt ved apple selv, imorgen formiddag!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39

Hej.

Har også en telefon der er i stykker.

Kan du give mig adressen og navn på den person der tager sig af sagen.

Vidste ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg er ret glad for din besked.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)