Jeg sidder i Boston pt., og svaret er nej. Du kan ikke købe iPhone 4 uden binding som walk-in kunde. Du kan dog finde en på craigslist i det område, dine venner befinder sig i, og tage chancen den vej rundt. Der er en del i cirkulation allerede.
Hvis du får fat i en, er der intet i vejen for, at du bruger den i Danmark.
Held & lykke med det..
Ikke korrekt, iphones solgt i USA er alle låst til ATT, så medmindre den er jailbroken og unlocked kan man glemme alt om at smide et andet sim kort i
Hvis de har mulighed for at købe den i US til dig, så lad dem endelig gøre det.
Den koster ca. 650 USD inkl. taxes i USA og den virker 100% i Danmark, (Kræver selvfølgelig at du Jailbreaker den, men det tager 2 minutter og så er du køreklar)
Normalt kan du ikke købe dem i USA uden at du har statsborgerskab i landet, men hvis de bor der eller kender nogle som gør, så kan ALLE AT &T kunder købe 2 Iphone 4 I USA uden at aktiverer deres abonnement før de kommer hjem. Og dette lader man selvfølgelig være med.
Forkert, hvordan kan du tro at man skal bevise sit statsborgerskab for at få et ATT abonnement...
Men så kan jeg da fortælle at jeg købte en iPhone 4 i SF i september, og den er endnu ikke blevet låst op :-(
ved ikke hvorfor jeg ikke lige så den dato :-)
Din iphone bliver ej heller oplåst for ATT udleverer ikke koder til unlock, du skal jailbreake og derefter unlocke, dvs sælg skidtet og køb dig en tlf i europa....
Men så kan jeg da fortælle at jeg købte en iPhone 4 i SF i september, og den er endnu ikke blevet låst op :-(
Din iphone bliver ej heller oplåst for ATT udleverer ikke koder til unlock, du skal jailbreake og derefter unlocke, dvs sælg skidtet og køb dig en tlf i europa....
Hvorfor ikke bare jailbreake og låse den op?
Giver dig også langt flere fordele, og meget lækre programmer, fx. Trådløs sync
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Forkert, hvordan kan du tro at man skal bevise sit statsborgerskab for at få et ATT abonnement...
Forstår ikke helt hvad du mener Søren?
Mener du at man ikke skal bevise man er bosiddende i USA for at købe en Iphone med ATT, eller mener du at man skal.?
Det er så også sådan, at Apple har ændret på deres vilkår efter Iphone 4 udkom, og ændrede til at den kan købes direkte fra Apple uden kontrakt.
Jo selvf. skal man da have en adresse i USA for at lave et 2 års abonnement med ATT, det var ikke det jeg responderede på, der er milevid forskel på at "bo i USA" og være "statsborger", eneste jeg kommenterede på.
Hvorfor ikke bare jailbreake og låse den op?
Giver dig også langt flere fordele, og meget lækre programmer, fx. Trådløs sync
Er ved at være temmeligt besværligt at jailbreake efterhånden, og det bliver ikke nemmere, spild af tid når man for samme beløb kan få en tlf der ikke er simlåst. Hvem gider trådløst sync, er der virkelig ingen fordel i eftersom tlf alligevel bliver sat til PC/Mac når den lader, medmindre den kan lades trådløst er der ikke meget fidus i det :-)