Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4 - Kan man købe i Us og bruge i DK

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ved godt det er et lidt tosset spørgsmål, men vil bare være 100% sikker.

Jeg har et par kammerater i US og overvejede derfor at købe en Iphone 4 derovre. Så de undersøgte et par forskellige spørgsmål jeg havde ang. dette.

De vendte tilbage med en melding om at de slet ikke kunne lade sig gøre at bruge den blandt. Danske teleoperatører. Jeg synes det lyder lidt underligt..

Mit spørgsmål er derfor - er der noget om snakken eller skal sælgeren have et hak over nakken?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:48

Hej Kasper,

Jeg sidder i Boston pt., og svaret er nej. Du kan ikke købe iPhone 4 uden binding som walk-in kunde. Du kan dog finde en på craigslist i det område, dine venner befinder sig i, og tage chancen den vej rundt. Der er en del i cirkulation allerede.

Hvis du får fat i en, er der intet i vejen for, at du bruger den i Danmark.

Held & lykke med det..

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:07

Hej Kasper,

Hvis de har mulighed for at købe den i US til dig, så lad dem endelig gøre det.

Den koster ca. 650 USD inkl. taxes i USA og den virker 100% i Danmark, (Kræver selvfølgelig at du Jailbreaker den, men det tager 2 minutter og så er du køreklar)

Normalt kan du ikke købe dem i USA uden at du har statsborgerskab i landet, men hvis de bor der eller kender nogle som gør, så kan ALLE AT &T kunder købe 2 Iphone 4 I USA uden at aktiverer deres abonnement før de kommer hjem. Og dette lader man selvfølgelig være med.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 14:16

Hej BZR

Tak for svaret - problemet er ikke så meget om de kan købe den. Det er mere om Apple har gjort et eller andet ved enheden, som gør jeg ikke kan bruge den i DK.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 14:20

Hej Patrick

Tak for dit svar - Jeg kan sagtens få den købt. Det er mere om jeg kan bruge den med garanti og det hele.

Når man Jailbreaker den - så ryger garantien også ik?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:24

Nej, JailBreak modificerer udelukkende softwaren. Det er en skrøne at garantien ryger vel jailbreak.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 14:30

Hej Gadensgaard

Ok - Tænk det har jeg altid troede fuldt og fast på.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:34

Hej Kasper,

Du kan altid "resætte" telefonen til standard instillinger og så kan du slet ikke se nogen steder at den har været jailbreaked.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 14:38

Hej Patrick

Ok - Teoretisk spørgsmål..

Hvis jeg gik ned med en jailbreaked telefon til forhandleren og ville gøre brug af min garanti ville de så brokke sig eller bare fikse skidtet?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:43

Når du skal ned til en forhandler for at høre brug af garantien, så fjerner du lige jailbreaken først, blot for en sikkerhedsskyld.
Men tror ikke de brokker sig overhovedet. 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)