Står i en situation, hvor jeg skal finde ud af, hvordan dævlen vi får lavet vores webshop til vores virksomhed. Jeg har været langt omkring, men det virker som om, at det meste kører på frames, og det holder ikke - det er et princip, jeg har fået efter at have været freelance webdesigner i nogle år. Jeg har kigget lidt på Oscommerence, men jeg synes at det ser alt for besværligt ud til at det kan modificeres ind i vores nuværende design. Jeg kunne garanteret godt selv strikke noget programmering sammen, men det skal være professionelt og SKAL være uden fejl. Og det er jeg ikke sikker på, at jeg kan klare. Jeg har således haft læst inde i dette forum, men synes ikke rigtig, jeg har fået dækket mine behov. Derefter surfede jeg lidt rundt, og faldt over: http://www.xcase.dk/ - Den shop er uden frames og ser nem og overskuelig ud, samt ser nem at implementere i vores nuværende design. Skal vi ud for at finde en programmør, der kan integrere shoppen i vores design, eller vil det være muligt med ovenstående? - og i så fald: Hvad hedder ovenstående shop? (mener at have set denne før) På forhånd mange tak. |
Webshop?
Jeg søger en programmør (ASP, ASP.NET), der kan lave en shop for billige penge / en der kan fortælle mig, hvor man kan købe en færdig shop, der er let at modificere på. Hint hint: Vi er 4 unge i uddannelse, der forsøger at starte en virksomhed gennem Young Enterprise, så vi søger rigtig gode tilbud ;) |
Hej Martin Jeg har et framework skrevet i ASP (uden frames) hvor i 100% kan skræddersy siderne efter jeres design. Det benyttes på mine to nedstående webshops. Langt det meste kan configureres uden ASP kodning, men kendskab til XML og XSLT er en fordel. Normalprisen er 3.000,- ex moms (uden support), men pga. jeres specielle situation, kan vi snakke om en finansiering der er betinget af omsætningen på shoppen, så i ikke skal betale up front. Som noget-for-noget vil jeg også tilbyde starthjælp til at komme i gang, mod at kunne bruge jeres shop som case-story. Lad mig vide hvis det har interesse. Mvh Jesper |
Mange tak, det vil jeg prøve at kigge nærmere på. Jesper > Har du en privat e-mail, jeg kan kontakte dig på? Vi er interesserede i dit tilbud, så det vil være kanon, hvis vi kan få mere information omkring dit tilbud :) På forhånd mange tak. mhau@pc.dk |
Hej xcase.dk er en helt standard ScanNet webshop uden ekstra dikkedarer :-) Du har ikke brug for en programmør - men måske en designer. Du er velkommen til at kontakte Anne hos os efter nytår på tlf. 70 27 14 40. Hun har designet stakkevis af fede løsninger i ScanNet WebShop systemet - se lidt referencer her: Webshop Godt nytår! |
Hej Martin Har sendt dig en PM med min email. For at give jer et bedre indtryk af frameworket forestiller jeg mig at jeg laver et lille demosite, som i så kan få konfigurationsfilerne til samt et Word dokument der beskriver hvorledes konfiguration foregår. Mvh Jesper |
Godaften Martin Jeg har lige sendt dig en PM. Jeg ser frem til at høre fra dig. Fortsat god aften Lotte Hansen way2web |
|
Hej Martin Denne webshop er vores og vi fraråder denne shop løsning da den er meget besværlig at sætte mange produkter ind i, og den er meget træls at opdatere priser i. Disse problemer er store for os da vi har mange produkter tager det meget langtid at arbejde med. ![]() Derfor arbejder vi selv på at lave vores egen webshop da vi selv er here over hvad der skal ske med siden og hvordan opdaterings programmet skal være... |