Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Bruger I ikke import/export via Excel? Vi har kunder med over 10.000 varenumre, der flere gange ugentligt opdaterer priser m.m. via Excel. Det tager dem få minutter - og det er i en ScanNet WebShop :-)

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43
Hej

Jo det gør vi men da vi dagligt skal sætte nye varer ind på siden trækker det ud.. da der er meget arbejde i at få det til at se ordenligt ud

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:56
Hej alle sammen,

Det har været et par hektiske uger, så det har været småt med tid til at skrive herinde.
Jeg takker for alle henvendelserne, og vil forsøge at besvare dem alle i løbet af næste uge.

Endnu engang: Mange, mange tak for henvendelserne :)
Det gør s''gu det hele lidt mindre hektisk og lidt mere let :P

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:03
Hiver lige tråden frem igen :)

Vil gerne i dialog med en, der kan lave en webshop, der IKKE kører ved hjælp af frames, og samtidig kan afvikles i ASP - til billige penge. Shoppen skal desuden integreres i et allerede udviklet design. Om det så er en omskrivning af et Oscommerce-shopsystem, er jeg ligeglad med; bare det fungerer og kan afvikles i ASP, så er jeg glad og tilfreds.

Alle jer der har været så venlige at svare, der vil det være en super hjælp for mig, hvis I gad sende en mail til mig på mahau@edu.viborghs.dk med jeres kompetencer, referencer og eventuelt give en hurtig pris, hvis det er muligt udfra de sparsomme oplysninger, jeg har givet.

På forhånd mange tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:19
Dato: 16-01-2007 23:02:50 Forfatter: mhau@pc.dk Hiver lige tråden frem igen :)

Vil gerne i dialog med en, der kan lave en webshop, der IKKE kører ved hjælp af frames, og samtidig kan afvikles i ASP - til billige penge. Shoppen skal desuden integreres i et allerede udviklet design. Om det så er en omskrivning af et Oscommerce-shopsystem, er jeg ligeglad med; bare det fungerer og kan afvikles i ASP, så er jeg glad og tilfreds.

Alle jer der har været så venlige at svare, der vil det være en super hjælp for mig, hvis I gad sende en mail til mig på mahau@edu.viborghs.dk med jeres kompetencer, referencer og eventuelt give en hurtig pris, hvis det er muligt udfra de sparsomme oplysninger, jeg har givet.

På forhånd mange tak.

Dandomain kommer med deres webshop vers. 5.5 i starten af februar, den kører uden frames.
Dette er godtnok en lejet løsning.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:36
Hej,

Når du har brug for en webshop, så sørg for at huske at vælge et sted hvor der også er professionelle designere, så du får en flot side som passer til netop dig og dine produkter/services. Hos NyHjemmeside kan du billigt få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se her: www.nyhjemmeside.info

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)