Jeg har tidligere skrevet et indlaeg om min nervoesitet omkring udviklingen af det samarbejde vi har med dem som skal leverer vores nye webshop.
Jeg har gaaet og taenkt paa om det paa nogen maade er ulovligt at ringe til de andre kunder de har og hoerer om de oplever det samme som os. Baade for at faa en indikation om deres kompentence, men ogsaa for at se om de prioterer andre hoejere end os.
Og skal jeg goere det anonymt som en potentiel kunde eller spille med aabne kort og fortaelle dem jeg ringer til hvad vi har oplevet indtil nu?
Det er helt normalt at tjekke din leverandørs referencer forud for et samarbejde, det har flere af mine kunder gjort.
Der er ingen grund til at udstille leverandøren overfor hans andre kunder, du kunne jo bare sige at du overvejer at starte et samarbejde og kan se at de tidligere har benyttet ham - hvordan har de oplevet samarbejdet for eksempel.
saa har jeg vaeret i kontakt med deres kunder og der er en generel tilfredshed, saa enten er det os der goer noget forkert eller er vores webshop loesning mere indviklet loesning ind de tidligere har vaeret vant til.
Jeg synes bare hele tiden, der er ekstremt mange smaafejl naar der uploades paa cms'en som er noget de burde have styr paa og ville kunne rette indenfor respektiv tid(1 dag eller 2).
I kunne evt. give jeres mening til kende om de layouts der er lavet indtil videre. www.tptest4.nl og paa www.tptest5.nl