Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til min webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at jeg muligvis er aleneom at mene ...

Header /top af siden er meget "flad" ..ikke meget kontrast... for mig ser det ud som om det er "ghosted"/nedtonet.... og at den grønne/lime farve bare venter på at få lov at bryde igennem... unden at være grafiker ville jeg mene den grå farve i header med fordel kunne lysnes en hel del.

Logo - jeg synes ikke "cykel" ikonet og fonten passer super godt sammen... ikon er "krummelure"-agtigt og teksten er meget lige/ret og enkel. (igen jeg er IKKE grafiker)

Ellers pæn shop, men lidt "kedelig" men det kan sikkert opvejes at produktfotos m.m.

Held og lykke

/almulimann

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt svær at give fuldend feedback , jeg tror der mangler meget før siden er hel  færdig med tekst og billeder

Synes titlen på google ser ikke ret prof ud log ind , jeg klikket videre med det samme for jeg troet det var en privat , hjemmeside. , der krævet et log in.

Synes log in er for frem tonet på siden kræves det man er bruger for at købe hos jer ? , vis det ikke kræves vil jeg nedtone dette lidt på siden , for folk gider ikke at udfylde alt muligt før man køber en vare , der skal være så kort led som muligt fra man køber en vare til man får den , for mange folk er meget dovne .

Siden virker ret kedelig uden billeder på og Ingen profil beskrivelse er der på siden  og meget mere mangler der på siden synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)