Prøv at læs artiklen her om den 16 årige multimillionær. |
nej, det er kun at finde den rigtige ide og klø på - også lidt held!
Prøv at læs artiklen her om den 16 årige multimillionær. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
nej, det er kun at finde den rigtige ide og klø på - også lidt held! |
Sjovt nok gør den det alligevel:) Jeg behøvede i hvert fald kun kigge på overskriften for at vide, at den handlede om en en ung person, sandsynligvis under 18. Jeg har endnu til gode at høre om den tidligere fabriksarbejder, der som 75-årig fik en genial idé og nu som 80-årig er blevet mangemillionær. |
Mvh.
Jakob
Godt gået må man sige! |
Nu arbejder man sjældent på fabrik som 75 årig :-) , men en 55 årig husmor fra USA "opfandt " blandet salat i en pose. Den salat du finder i supermarkedet , hvor det hele er blandet for dig. Hun savnede det selv , så hun begyndte at sælge 4-5 poser om ugen hos sin lokale købmand, det begyndte at blive en succes , så snart havde hun 4-5 mand ansat og hun solgte i hele regionen. Senere lavede hun en aftale med Walmart, og nu tjener hun ca 100 millioner om året. Der er flere af de historier, men kan nu godt lide den her, så den på Oprah en dag |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Men det er jo nok fordi, at det ikke er nogen sensation, når folk over 25-30 år tjener mange penge.. |
Det mest opsigtsvækkende i den her tråd er dog, at Jimi ser Oprah |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Heheh.. jeg havde en periode for en 5-6 år siden, hvor jeg så meget Oprah og Dr Phil. Jeg har stadig kæmpe respekt for dem begge 2.
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.