Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være rigtig billigt er B-one.dk nok det bedste bud. De har et system hvor du nemt kan oprette dit eget site - WebCreator kalder de det vist. Det følger med i selv deres billigste webhotel til 9 kr/mdr.

Vi må jo heller ikke glemme afront.dk som også er Amino debattør
 
mvh Carsten
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten,

 
HVilken én vil du anbefale? Er den fra B-One enkelt at opsætte?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilstå at jeg ikke kender Dandomain og Afront''s løsninger, dvs. jeg har ikke prøvet at lege med dem,  men generelt plejer Dandomain''s produkter at være i orden, og Afront har fået gode anmeldelser så vidt jeg husker.

Jeg har et par domæner hosted ved B-one, og jeg prøvede lige deres WebCreator. Der kan du enten vælge mellem selv at designe dit site (rimelig nemt, Word-agtig værktøj) eller vælge en af deres mange templates. Bruger du deres templates kan du på 10 minutter få et flot grafisk website op at stå uden selv at gøre meget andet end at klikke et par gange. Det ser ud til at virke helt ok...
 
Men hvilken løsning du bør vælge hænger også sammen med dit behov. Skal du bare have en side der præsenterer dit firma uden en masse fancy funktioner er B-one udemærket. Men planlægger du at lave en webshop med kreditkortbetaling og lign. skal du nok se dig om efter noget andet. Der virker Dandomain som en bedre løsning da de kan tilbyde betalingsløsninger etc. 
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart ikke anbefale B-One til noget seriøst, der får man virkelig hvad man betaler for (= ingenting).

Jeg kender ikke til Dandomain''s webedit, men jeg har generelt rigtig gode erfaringer med Dandomain som host, så tror ikke de er noget dårligt valg.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev, så afhænger valget af behov.

Jeg har flere domæner hosted ved B-one, og har aldrig haft problemer med det. Et af dem har endda meget (rigtig meget) trafik i perioder. Så hvis bare man skal have et enkelt website og et par mailadresser er det udemærket. 
 
Skal dog indrømme at mine kritiske services kører på egen server jeg selv hoster
 
mvh Carsten
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg ville nok heller ikke anbefale B-one, jeg har haft nogle ret elendige oplevelser med selve deres hosting, jeg har ikke prøvet deres system til at lave hjemmesider med.
Surftown.dk som også er noget i samme dur, kan jeg anbefale en smule mere, men også kun på hosting plan, deres hjemmeside "editor" virker heller ikke optimalt.

Hvis jeg måtte promovere noget, så ville jeg nok anbefale at man anskaffer sig en billig og god hosting ved noget som fx. Surftown.dk eller Device.dk, og derefter for en "proffesionel" til at gøre jobbet. De kan lave alt hvad du ønsker, og kvaliteten er altid i top.

Jeg laver selv hjemmesider, derfor ved jeg det. :)

Mvh André!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne reklamere for A|Front, jeg så det på Iværk05 messen og fik en hyggelig snak med Michael.

Det er et system man vil blive utrolig glad for hvis man mangler et nemt system som kan en helt masse.
 
Hvis man er kendt med office produkterne vil man også føle sig hjemme i A|front, men jeg er sikker på at enten Michael eller Amjad vil kigge forbi og fortælle mere om deres system, hvis de finder denne tråd.
 
Jeg kan gennerelt ikke anbefale billige hosts, fordi deres support virkelig er dårlig. Det er irriterende at vente 3 dage på at få et svar man ikke kan bruge til noget.

Men hvis det skal være billigt og kun hosting ( uden sådan en hjemmeside creater )vil jeg anbefale www.unoeuro.dk om jeg endnu ikke har haft dårlige erfaringer med, jeg har endda fået support en søndag nat.
 
Hvis du skal have en hjemmeside special lavet til dit behov, sidder der en del designere og programmøre herinde som sikkert gerne ville give dig et tilbud.

 
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også tilslutte mig meget tilfredse brugere af unoeuro''s webhosting, jeg har ca. 10 mindre forretningsrelaterede hjemmesider hosted hos dem, en del af dem var hosted hos b-one før og havde utrolig lang loadtid, og mit outlook som stod tændt hele tiden og tjekkede for mails, oplevede flere gange dagligt at den skrev at den ikke kunne oprette forbindelse til kontoen.

Unoeuro''s support har også været superhurtig, jeg har haft brug for support 3 gange og alle gang har de svaret indenfor 10 min. - også om natten.

Jeg har med en af mine websider også haft brug for nogle wannafind services og fik på en eftermiddag flyttet et hotel til deres wannafind afdeling, helt smertefrit. Så klare anbefalinger til dem herfra.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)