Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på varer, både til hende og ham (gerne til outlet priser)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

jeg faldt over et rigtigt godt domæne navn og tænkte derfor jeg vil udvide med webshop nr. 2.

Siden kommer til at have vare både til hende og ham, og de varer jeg søger, skal helst være outlet priser.

Jeg søger produkter, som tøj(trøjer, bukser, undertøj osv), parfumer, hår produkter, accessories.

Håber der er nogle der ligger inde med nogle produkter som de ikke rigtig kan komme af med til en lækker pris.. :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 17:52

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:15

hejsa

jeg har et parti fritids dragter til store piger samt et kæmpe parti osram autopærer til manden, det hele skal bare væk nu til rigtig gode penge -85-95 %

så skriv til varerpartier@gmail.com

thomas

Fra kolding
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 82
Fra  KRINGO Skrevet kl. 01:15

hej med dig

har masser af varer på lager indenfor børne/ dametøj, parfumer, tørklæder, t-shirts, hættetrøjer  primært i mærkevarer  ca 200 000 dele tøj på lager  selvfølgelig til gode priser

skriv til ksimport@c.dk

KRINGO KOLDING MAIL@KRINGO.DK  TLF. 20707978

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 06:38
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:11

Hej 

Hvis ure har interesse, så kan jeg levere forskellige mærker i stort set alle prisklasser. 

PB for mere info.

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:10

Hej.... Jeg har en masse herre og dame tøj til outletpriser....

Og kan skaffe meget mere.. Hvis du ønker det!!!

Skriv på streelife@forum.dk

Mvh Claus

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:21

Hej Morten.

Jeg vil gerne levere produkterne til dig, og har nok også det du står og mangler.

Men har du overvejet hvor stor konkurrence der egentlig er på markedet, omkring netop de produkter, du ønsker at sælge? - Du beskriver det lidt som om du blot har fundet et godt domænenavn, og så skal det nok køre.

Samtidig skriver du også du er interesseret i varer andre ikke har haft held med at sælge. Hvis andre ikke har haft den store succes med at sælge deres produkter, hvorfor skulle du så kunne på din side?.

Uanset hvad, så har jeg en del produkter, som nok godt kunne have din interesse. Men jeg ser helst mine kunder får leveret nogen produkter de rent faktisk kan sælge. Jeg lever ikke af at kunden handler hos mig én gang, men nærmere af når de kommer tilbage gang på gang.

Smid mig en mail med flere oplysninger omkring hvilke produkter du har interesse i, og jeg undersøger mulighederne nærmere. - Info@cleanpoint.dk

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)