jeg har et parti fritids dragter til store piger samt et kæmpe parti osram autopærer til manden, det hele skal bare væk nu til rigtig gode penge -85-95 %
har masser af varer på lager indenfor børne/ dametøj, parfumer, tørklæder, t-shirts, hættetrøjer primært i mærkevarer ca 200 000 dele tøj på lager selvfølgelig til gode priser
Jeg vil gerne levere produkterne til dig, og har nok også det du står og mangler.
Men har du overvejet hvor stor konkurrence der egentlig er på markedet, omkring netop de produkter, du ønsker at sælge? - Du beskriver det lidt som om du blot har fundet et godt domænenavn, og så skal det nok køre.
Samtidig skriver du også du er interesseret i varer andre ikke har haft held med at sælge. Hvis andre ikke har haft den store succes med at sælge deres produkter, hvorfor skulle du så kunne på din side?.
Uanset hvad, så har jeg en del produkter, som nok godt kunne have din interesse. Men jeg ser helst mine kunder får leveret nogen produkter de rent faktisk kan sælge. Jeg lever ikke af at kunden handler hos mig én gang, men nærmere af når de kommer tilbage gang på gang.
Smid mig en mail med flere oplysninger omkring hvilke produkter du har interesse i, og jeg undersøger mulighederne nærmere. - Info@cleanpoint.dk