Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Affiliatenetværk - Sammenligninsside

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet sitet www.affiliatenetvaerk.dk, for selvfølgelig at give et overblik over de mange netværk og jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback og evt. gode idér til hvilke parametre jeg skal have med, ligesom kampagner,PNI osv.

Site kan ses her.

Mange Hilsner
Gustav

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

IMO en overflødig side. 

Det er udmærket, at du oplister dem alle, men prøv at definere dem på noget andet end det faktum, at de alle er ens. 

Ville være det samme, som at sammenligne mobiltelefoner på funktionerne: SMS; Opkald og Farveskærm. 

Mvh.

Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:01

Hvordan ville det så være bedst at sammenligne dem?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:20

Hej Gustav..

Jeg synes der mangler noget power, altså flere detaljer.. Måske hvilke katagorier de har kampagner for.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 10:22

Brugeroplevelse, Personlig Sparring, Split, Hurtigere udbetaling, Eksklusive kampagner, Svartider, Etc. 

Hvad vil du gerne selv vide om de forskellige affiliate netværk? Et godt råd er altid at sætte sig i kundens situation og forestille sig hvad vedkommende tænker. Det gør hele idéen om marketing langt nemmere. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:25

FYI så har Partner-Ads PNI.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:27

Hej Gustav.

Det er en rigtig god idé, og en fin side. Men som Andreas er inde på, er de alle meget ens, og det er de jo ikke helt når det kommer til stykket.

Jeg ved ikke hvor omfattende det vil være, men det kunne være at du skulle give dem karakterer, stjerner eller $-tegn, elt efter hvor stærke de er på de enkelte produktgrupper.

Hvis jeg f.eks. ville lave en mobil affiliate side, står Tradedoubler og EuroAds jo en hel del stærkere end Partner-Ads, der ikke har ret meget mobiltelefoni, men nok er stærke på noget andet.

Hvis der er nogen der har flere og bedre klikkampagner end andre, kunne man give dem høje karakterer for det osv.

Så hvis der er nogen der overvejer at starte op indenfor en given produktgruppe, har de et godt udgangspunkt for at vælge hvor det er vigtigst at starte.

Og så lige 3 meget små skønhedsfejl

• hans/hun's skal være hans/hendes
  • "Udbetaling" i tabellen bør centreres
  • Du mangler et "h" i har, under "hvad er en kampagne"

Det er meget små ting, men det tager 2 sekunder at rette dem :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:27

Mikkel Friis:
Jeg synes der mangler noget power, altså flere detaljer.. Måske hvilke katagorier de har kampagner for.

Mja.... Det er klart der godt kunne sniges en anelse flere detaljer ind.... Men umiddelbart synes jeg egentligt ikke der er grund til at gå sindssygt meget i dybden med de enkelte netværk - den slags gør alle og enhver, med en blog, jo for tiden.

Formålet er jo at få folk til at trykke på så mange links som muligt og tilmelde sig, så der ryger lidt kommision tilbage til den gode hr. Gustav..... I den forbindelse er der vel ingen grund til at få folk til at tænke alt for meget - budskabet skal dybest set bare være: Det koster ikke noget at tilmelde sig til et netværk og jo flere netværk, jo flere muligheder for at tjene penge.... Så start fra en ende af på den her liste og meld dig til hele lortet :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:32

Ja vi ved jo at det handler om at få så mange cookies ud på folks computere som muligt, men så skal det jo også fange så man får lyst til at klikke :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:43

Mikkel Friis:

Ja vi ved jo at det handler om at få så mange cookies ud på folks computere som muligt, men så skal det jo også fange så man får lyst til at klikke :-)

Lige præcis..... spørgsmålet til 25.000 kroner er så: Hvad mon giver flest klik? En detaljeret liste med fokus på forskelle, fordele og ulemper ved de enkelte netværk..... Eller et simpelt budskab om hvor smart det er at melde sig til så mange som muligt og så en simpel liste med links til de forskellige netværk?

Det korrekte svar lader jeg være op til folk selv, at vurdere..... Men jeg ved godt hvad mit gæt vil være ;)

P.S. Det kan naturligvis ikke skade, at opbygge noget mere detaljeret indhold den øvrige del af sitet. Men selve listen mener jeg altså ikke der er grund til at gøre videre detaljeret/kompliceret.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)