Hej folkens
Jeg går og sysler med en ide men som altid så lyder den god i mit hoved, men hvad med alt det jeg IKKE har tænkt på.
IDE: En konsulent man hyrer til at gennemgå sit hus med forslag til hvordan man sikrer det mod indbrud. Der skal være flere valgmuligheder, f.eks. en mundtlig gennemgang af huset. Næste trin kunne være en tegning over huset med forslag til forbedringer.
Prisen vil selvfølgelig variere alt efter hvor grundig rådgivning man ønsker.
Her til ville jeg have kontakt til en netshop der forhandler låse, alarmer, beslag mv. Evt. med en montør tilknyttet. Havde faktisk også tænkt Serial Safe ind i billedet.
Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget på nettet der minder om det uden at det er G4S eller andre vagtfirmaer der prøver at sælge noget.
Og nej, jeg er ikke indbrudstyv!
Hvad siger I?
På forhånd tak
Peter K |
Peter Kamp:Hej folkens
Jeg går og sysler med en ide men som altid så lyder den god i mit hoved, men hvad med alt det jeg IKKE har tænkt på.
IDE: En konsulent man hyrer til at gennemgå sit hus med forslag til hvordan man sikrer det mod indbrud. Der skal være flere valgmuligheder, f.eks. en mundtlig gennemgang af huset. Næste trin kunne være en tegning over huset med forslag til forbedringer.
Prisen vil selvfølgelig variere alt efter hvor grundig rådgivning man ønsker.
Her til ville jeg have kontakt til en netshop der forhandler låse, alarmer, beslag mv. Evt. med en montør tilknyttet.
Havde faktisk også tænkt Serial Safe ind i billedet.
Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget på nettet der minder om det uden at det er G4S eller andre vagtfirmaer der prøver at sælge noget.
Dette er en uvildig konsulent, der blot giver gode råd og ser huset med tyven/politiets øjne.
Og nej, jeg er ikke indbrudstyv!
Hvad siger I?
På forhånd tak
Peter K
De fremhævede ting passer ikke sammen i mine øjne. Så bliver du jo faktisk en slags konsulent for det pågældende firma..