Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du haft indbrud eller frygter du det? så giv mig feedback på min ide.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens

Jeg går og sysler med en ide men som altid så lyder den god i mit hoved, men hvad med alt det jeg IKKE har tænkt på.

IDE: En konsulent man hyrer til at gennemgå sit hus med forslag til hvordan man sikrer det mod indbrud. Der skal være flere valgmuligheder, f.eks. en mundtlig gennemgang af huset. Næste trin kunne være en tegning over huset med forslag til forbedringer.

Prisen vil selvfølgelig variere alt efter hvor grundig rådgivning man ønsker.

Her til ville jeg have kontakt til en netshop der forhandler låse, alarmer, beslag mv. Evt. med en montør tilknyttet.

Havde faktisk også tænkt Serial Safe ind i billedet.

Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget på nettet der minder om det uden at det er G4S eller andre vagtfirmaer der prøver at sælge noget.

Dette er en uvildig konsulent, der blot giver gode råd og ser huset med tyven/politiets øjne.

Og nej, jeg er ikke indbrudstyv!

Hvad siger I?

På forhånd tak

Peter K

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Peter Kamp:

Hej folkens

Jeg går og sysler med en ide men som altid så lyder den god i mit hoved, men hvad med alt det jeg IKKE har tænkt på.

IDE: En konsulent man hyrer til at gennemgå sit hus med forslag til hvordan man sikrer det mod indbrud. Der skal være flere valgmuligheder, f.eks. en mundtlig gennemgang af huset. Næste trin kunne være en tegning over huset med forslag til forbedringer.

Prisen vil selvfølgelig variere alt efter hvor grundig rådgivning man ønsker.

Her til ville jeg have kontakt til en netshop der forhandler låse, alarmer, beslag mv. Evt. med en montør tilknyttet.

Havde faktisk også tænkt Serial Safe ind i billedet.

Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget på nettet der minder om det uden at det er G4S eller andre vagtfirmaer der prøver at sælge noget.

Dette er en uvildig konsulent, der blot giver gode råd og ser huset med tyven/politiets øjne.

Og nej, jeg er ikke indbrudstyv!

Hvad siger I?

På forhånd tak

Peter K

De fremhævede ting passer ikke sammen i mine øjne. Så bliver du jo faktisk en slags konsulent for det pågældende firma..

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser hvad du mener, men det var egentlig ikke tanken. Tanken var at have én pålidelig leverandør at kunne anbefale hvis folk spørger. Det er ikke alle der selv kan montere sikrings beslag  osv, men nogle kan.

-Who dares, wins

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41

Peter Kamp:

Jeg ser hvad du mener, men det var egentlig ikke tanken. Tanken var at have én pålidelig leverandør at kunne anbefale hvis folk spørger. Det er ikke alle der selv kan montere sikrings beslag  osv, men nogle kan.

Uanset som det er en pålidelig leverandør eller ej, vil du aldrig kunne være uvildig i det du vil anbefale bestemte produkter fra en bestemt leverandør.

Du skal i stedet anbefale "sådan en slags lås der" og "sådan en slags alarm der" ting der passer til behovet, men ikke er specifikt produkt eller leverandør. Så er det op til kunden selv at finde en leverandør.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:50

Hvis mine interesser faldt indenfor sikkerhed ville jeg gribe projektet helt andet an.

Først of fremmest, så er en konsulent pissedyr, jeg personligt hader dyre led i salgsprocessen.
Så start med at fyre konsulenten i dit fremtidige projekt.Smile

Hvad med at bruge en investering i en tidligere tyv som man så på TV3 for et par år siden, som viser svagheder i forskellige slags hjem og prisen for at få optimal sikkerhed.

Lave et par videoer af forskellige slags huse / lejligheder, så dine kunder kan relatere.
Derefter kan du bruge de videoer på din website og til at reklamere i forskellige sammenhæng.

Med sådan et slags firma, er en video et stærkere en tekst og tror ikke folk gider have en konsulent ud.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Der findes en del af disse konsulenter på markedet, men der jo altid mulighed for at gøre det bedre.

Vi fik vores Alarmfirma, låsesmed og forsikringsselskab til at gennemgå vores sikkerhed 'gratis' så mangler jeg vist bare at ringe til Boysen er fra Amino og få brandsikkerheden set efter - hvilket brandmyndigheden dog allerede har gjort i forhold til reglerne, men det kan jo altid gøres bedre.

Men med nogle indvendige og godkendte (eks Ruko Garant) cylindere kommer man langt :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Stenløse
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:50

Hej Peter

Der findes flere forskellige firmaer på nettet der yder uvildig rådgivning. Jeg har selv været i sikringsbranchen. Jeg tror personligt at det vil være svært at få folk til at betale for rådgivning, man kan jo få gratis rådgivning hos alle sikringsfirmaer. Jeg ved godt at denne rådgivning er med henblik på salg, men de fleste kontakter måske 2-3 firmaer som kommer med hver deres forslag. Derefter kan kunden vælge det mest fordelagtige tilbud.

Men held og lykke med projektet hvis du vælger at sætte det i søen.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:51

Mvh
Hagbart

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 22:21

Der er godt nok gået noget tid, men idéen er ikke sluppet.

Jeg har researchet på nettet og kan ikke umiddelbart finde nogen der leverer det samme som jeg vil. Der er alarmselskaber, der tilbyder besøg fra en konsulent mhp. at sætte en alarm op. Låsesmede der tilbyder sikring af hjemmet mht. låse. og endelig sikringskonsulenter til erhverv.

Jeg kan tilbyde:

En komplet gennemgang dit hus og have. Jeg kan vise hvordan man kan skabe et dårligt arbejdsmiljø for indbrudstyven, lige fra havelåge, hæk, vinduer, døre til mærkning og gode gemmesteder og meget mere.

Jeg kan naturligvis ikke garantere at der ikke bliver brudt ind, men med erfaringer fra over 500 indbrud, så ved jeg efterhånden hvordan tyven ser på huset. Jeg freelance og har ikke nogen fast aftale med en leverandør, så du ved at jeg ikke prøver at sælge dig noget udover mine gode råd til hvordan du undgår at arvesmykkerne, den bærbare pc og meget andet bliver stjålet.

Tanken er at kunden ved endt gennemgang får en liste med hvad der skal indkøbes. Denne liste kan de så give til den låsesmed, de vil bruge.

Hvad siger I, er der noget i idéen?

Jeg tænker at jeg i første omgang vil finde 3-5 forsøgspersoner (huse), som vil få det gratis imod at give mig noget feedback.

/Peter

-Who dares, wins

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 07:31

Tillader mig lige at bumpe

-Who dares, wins

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)