hej igen fik mit forrige indlæg slettet af moderator klovn, da han syntes det var upassende, så prøver igen på en anden måde:
for at gøre en lang historie kort, så da jeg startede mit firma op for 1,5år siden, blev jeg kontaktet af [Slettet af Moderator], og det hele lød kanon i starten. så valgte at gøre brug af dem...... efter jeg fik mit årsregnskab fra dem, som var meget pinligt og katastrofalt lavet fra dem, havde jeg fået nok, (eller allerede for mange måneder siden, men gav dem chancen.
har hver gang sendt mine kvartals mapper over til dem, da ham der varetog jylland området, pludselig havde sagt op, dette fik jeg at vide efter jeg havde forsøgt utallige gange at kontakte ham.
nu er situationen den at de har mine kvartals mapper stadigvæk, og dem vil jeg have tilbage selvfølgelig. og har rykket for disse utroligt mange gange, både pr tlf og mail, og hver gang lover de at de bliver afsendt, det sidste de lovede denne uge, var at jeg modtog dem senest igår fredag (venter stadig på den fragtmand). havde ellers ringet til dem hver dag denne uge og fået det bekræftet at de var sendt.. og har valgt at afbryde samarbejdet med dem øjeblikkeligt, men de siger jeg først kan opsige det engang i 2011(problemet er også at kontrakten er i en af mapperne)
håber meget en kan hjælpe mig med at give evt løsninger til hvordan jeg får mine mapper tilbage, så jeg er fri for at køre til kbh, men i sidste ende, er kommet så langt jeg er villig til at hyre en advokat eller tage en tur derover i bilen.
NB!! håber ikke indlæg er upassende for moderator, for har hårdt brug for hjælp med dette spgm. hvis det er upassende indlæg, så mail mig, og jeg retter i teksten du vil have det, ostedet for bare at slette det |
Hej!
Du har krav på dine bilagsmapper....hvorimod såfremt at du skylder dem penge...kan de tilbageholde
regnskaber mv. udarbejdet af dem.
Jeg mener ikke, at det er lovligt, at binde revisionskunder op på flerårige kontrakter.
MvH
Peter