Hej Håber i kan hjælpe mig, jeg leder efter nogle plastikspande med låg som kan bruges til dyrefoder. Har ledt meget efter dem, men de forkerte steder. Har natuligvis fundet dem hos div. dyrehandler, men leder efter et sted at købe disse engros. |
Hej Thomas
Hvad med at spørge dyrehandleren om hvor han køber dem henne? - Ved godt han måske nødvendigvis ikke vil røbe det for alle og enhver, men det "trick" jeg plejer at bruge, er at "forklæde mig" med kuglepen og blok, og fortælle at jeg er studerende på bla bla bla, og at vi i øjeblikket har et tværfagligt projekt af f.eks. logistik & indkøb og salg og service (derved giver det mere mening, end hvis det havde været tysk og matematik, eller hvad ved jeg). Gjorde det nemlig selv fornylig, da jeg skulle høre en frisør om hvor de købte deres hårprodukter osv. fra.
Ved godt det måske umildbart lyder lidt svindler agtigt, men man kan sige at jeg jo ikke har løjet, da jeg faktisk er studerende og jeg havde faktisk et tværfagligt projekt på det tidspunkt. Men det er selvfølgelig en vurderingssag, hvor vidt man vil gå den vej eller ej.
Men mit råd er, at du evt. får en på en 17 - 20 år til at gå ind og give en dyrehandler den "speak", og se om han kan få det ud af ham. Sørg endelig for at have nogle spørgsmål klar på forhånden - gerne nogen du egentlig ikke kan bruge til noget som helst, men som lyder realle, så det ikke virker for mistænksomt.
Mvh Kasper A