Hvordan opretter jeg en gruppe til min virksomhed? Mit problem er at jeg godt kan oprette gruppen, men når jeg så skriver på gruppens væg, er det mit eget personlige billede, som vises. Hvordan gør jeg, så det er gruppens profilbillede (mit logo) som vises hver gang jeg skriver? Jeg kan se at en del virksomheder har formået at lave gruppen, så de skriver på vegne af deres virksomhed, men jeg kan ikke finde ud af hvordan. De har ikke oprettet en profil i virksomhedens navn og derigennem oprettet gruppen, for hvis man trykker på deres gruppes profilbillede, når de har skrevet på væggen, kommer man ikke ind på nogen anden profil, men bliver bare på samme side...
Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg meget gerne vil have lavet gruppen, så jeg derigennem kan informere mine kunder osv....
Men nu har jeg læst frem og tilbage om forskellen på gruppe og side, og jeg tænker at det må være bedre at have gruppen, da man der kan invitere venner og skrive beskeder til alle gruppens medlemmer. På den måde får man jo sendt nyhedsbreve ud. Det kan man ikke på en fan-side, vel?
Jeg arrangerer shoppingbazarer (messer) og vil gerne løbende kunne skrive på væggen om nyeste udstiller og tøjmærker osv, og her regner jeg med at folk selv skal søge ind på siden for at læse disse opdateringer uanset om det er en gruppe eller side, ik? Men på gruppen kan jeg nemmere skrive et "nyhedsbrev", som popper op i alle medlemmernes indbakker, - og det får dem måske til at gå ind på gruppens væg og læse mere....Hvordan virker det hvis jeg opretter en side? Og når du skriver side -- er det så en virksomheds-side?
Jeg sidder lige nu og har oprettet både en gruppe og en side til min virksomhed. Jeg kan se at på siden kan folk kun "synes godt om"..det ser ikke ud til at jeg kan invitere folk? Men lad os sige at jeg har 200 fans af min side, - betyder det så at jeg kan skrive en besked til dem, som popper op i deres indbakke? og kan de invitere andre til at "synes godt om" min side? For ja, hvis man kan det, må det jo være den bedste løsning..