Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage fysisk betaling via epay på nettet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et smykkefirma som primært sælger via internettet men ind i mellem har vi også fysisk salg.

Vi har tænkt på at anskaffe os en mobil dankort terminal men da de er ret dyre, da det er sjældent vi har behovet og da vi altid har computeren med som er online, har vi tænkt på en alternativ løsning.

Nu til vores spørgsmål:

Er det lovmæssigt i orden at have én kunde i vores internet shop som vi benytter til fysisk salg og gennemføre et salg via shoppen hvor kunden selv indtaster oplysninger i ePay vinduet?

Derved vil vi kunne spare dankort terminalen og benytte vores internet handel mulighed som vi i forvejen betaler for.

Hvad gør I andre?

Venligst,

Lars Bergmann

www.sisterunika.dk

Unikke smykker til unikke mennesker!

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:42

Hej Lars,

Jeg kan ikke kommentere på om det er lovligt eller ej, men jeg ved at der er andre der benyttter denne fremgangsmåde ved f.eks. "home parties".

Som kunde (og programmør) ville jeg dog ikke være alt for glad ved at skulle indtaste mine kortoplysninger på en "tilfældig" computer i en butik. Ved ikke hvordan andre har det med dette.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:47

Hvad med en 'slæde' til dankort, findes de ikke endnu? De er vist ik saa dyre.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:52

Allan Hansen:
Som kunde (og programmør) ville jeg dog ikke være alt for glad ved at skulle indtaste mine kortoplysninger på en "tilfældig" computer i en butik. Ved ikke hvordan andre har det med dette.

Det har du ret i..... Man kunne så nemt bikse noget sammen, der gjorde det mere spiseligt for kunden. En tablet-pc (f.eks. en iPad) og så en specielt opsat landing-page til tablet'en..... Ja så kan man hurtigt få det til at se troværdigt og prof' ud, når man står ude i marken med kunden.

Men som du også er inde på er lovligheden af det en helt anden snak, jeg ikke skal kunne udtale mig om. Så det er helt klart noget der skal undersøges, inden man roder sig ud i noget. Jeg kunne godt forestille mig man hurtigt kom på kant med loven, hvis der bliver gemt nogen som helst form for oplysninger på enheden....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:53

Anders S:

Hvad med en 'slæde' til dankort, findes de ikke endnu? De er vist ik saa dyre.

Det har, så vidt jeg ved, været forbudt i nogle år, at bruge "fluesmækker" :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)