Så fandt de Baggers millioner...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Øv der røg hans pension sku sikkert lige 
Eller vendt om: Nu behøver han ikke at kigge sig over skulderen fordi nu er han ikke interessant for politiet og bander når han bliver løsladt.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Øv der røg hans pension sku sikkert lige 
Eller vendt om: Nu behøver han ikke at kigge sig over skulderen fordi nu er han ikke interessant for politiet og bander når han bliver løsladt.
Tja ja han har nok en del millioner gemt et eller andet sted, han er da meget dum hvis han bare har placeret alle pengene på forskellige bank kontoer.
|
Tilmeldt 24. Jun 07
Det er en enorm opgave, og jeg synes det er imponerende at de allerede har fundet så stor en del af millionerne.
Det er jo stortset alle de manglende penge efter konkursboet...
Så det kan vel kaldes et vellykket efterforskningsarbejde ;D
|
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Han havde sikkert hørt, at de var på sporet af pengene, så derfor måtte han igang igen ;D
For satan hvor kunne det være spændende at tilbringe et par timer med ham Stein. :o)
|
Tilmeldt 29. Sep 09
Next.man
Skrevet
13-08-2010 kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er overbevidst om, at uanset hvor mange penge de sider de finder:: FINDER DE ALDRIG DEM ALLE.
Det er simpelthen så mange penge i spil det er umuligt, desuden arbejds der 100% også med et væsentlighedsniveau.
|