Hej Aminoer, Jeg mangler et navn til mit nystartede firma. Firmaet er et reklamefirma der sælger reklameplads på biler Nogen ideer? |
Kommer lige med en dårlig re'klam's
Kommer lige med en dårlig re'klam's |
K
Carvertising har vist været brugt i et styke tid - men ved ikke om det er brugt her i DK Når det nu er reklamer på biler kan du måske finde inspiration på denne: CashURwheels Som tilbehør kunne du måske tilbyde at folk kunne lave deres egne "Skins" til at sætte på bilen - som de her: |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Har ikke tjekket om navnene allerede eksisterer, dét må du selv gøre: 1) Drive-By Advertising 2) CommercialCars 3) Moving Ads 4) Ads-In-Motion
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
TT Teksforfatters forelag: Drive-by Advertising! Det er virkelig genialt og originalt! Tag det! |
Læs mere om Kovacevic & Reinholdt
Hmmm.. Reklame plads på biler.. Hmm... Prøv nogen af de her. LeassingGroup, CarGroup og FencingCars Håber det var nogen ider du kan bruge. |
Ja der kunne godt være et par stykker der kunne være intressante.. :) Tror ikke jeg vil låse navnet fast på noget med biler, kunne jo være firmaet udviklede sig til at reklamere på andet end biler også.. Kom endelig med flere forslag.. |
Sé, det er jo en temmelig vigtig oplysning
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.