Succesfulde iværksættere dropper forretningsplanen. Look here Ps. Det ville være mindre besværligt hvis man blot kunne nøjes med at kopiere links ind uden at skulle op og vælge Insert link! |
Ved jeg udmærket passer god på mig og mange andre iværksætter , har noget ligne historie.
Jeg overtog min side kun fordi , jeg var den eneste , der ville videreføre , med amerikanske strip at der ingen andre var med på ideen , har det nok gjort min forretnings plan svær
at jeg intet , vidste om hjemmeside , da jeg overtog troet jeg på alt og alle , hvordan hjemmesider , jeg den billigste , for kunne ikke tro at folk kunne ikke udføre en opgave , når man i gang satte et projekt .
Med giver ikke op for tror på min ide , selvom jeg kæmpet i 2 ½ år for at finde den rigtige måde at videreføre projektet dog skal siges , at når jeg samarbejder de par gange , har jeg forsatte nogle gange næsten 1 år med samme webmaster ,
har dog altid glemt at lave en kontrakt , hver gang , med mine krav om tid og hvad det koster , hver gang , så det er selvforskyldte lidt , for ved reelt så ikke hvad man har sagt ja til eller om overhovedet har en aftale .
Jeg er i hvert fald ikke god til at få en kontrakt ved nogle hjælper mig , derfor ingen veje noget med hjemmesiden og bliver helt færdig.