Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coop danmark

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har et produkt. Det kan være et hvilket som helst produkt.

Hvordan får man så sit produkt optaget af coop koncernen.
Altså så det kommer ud i alle butikkerne.
Er der nogle specielle regler?
eller sidder der et par stykker og finder de ting de gerne vil have?
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:09
Hej Lyskjær

Jeg tror simpelthen bare du tager fat i indkøberen i den afdeling der har med den slags produkter at gøre som du gerne vil sælge til dem. Nu har de godt nok strukturændringer et par gange om året så intet er sikkert som det var for ½ år siden da jeg arbejdede der, men hvis du fortæller mig hvilken slags produkt du har, kan jeg måske finde ud af hvad den afdeling hedder som du skal have fat i. Jeg skal lige sige at jeg var ansat i it-afd., så jeg aner faktisk ikke ret meget om de ting der, men jeg kender da navnene på en hel del afdelinger og medarbejdere.

Anja
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 23:13

Jamen jeg har ikke noget specifikt produkt endnu, jeg arbejder på et projekt, og skal forsøge at finde ud af hvilke muligheder man har for at sælge forskellige varer i danmark, og så mente jeg bare at hvis man fik fat i coop så måtte man kunne nå ud til flest. for hvis de først siger ja. så er man vel inde i kridthuset. og så skulle der vel snart være salg i det?

Eller er der bedre muligheder for at sælge sine varer?
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:22

Hej

I forbindelse med et e-handels portal til Aars by, ville vi gerne have FDB med på vognen.
Lang historie meget kort.
Vi snakkede med bestyren i byen, han var med på idéen og vi fik et møde med ledelsen i København som var meget positive overfor os. Vi snakkede om muligheder, udvidelser, ønsker osv.
Af politiske grunde kunne de ikke deltage i projektet (de havde netop startet deres egen e-handel og ville ikke deltage i andre)

Men de var dog meget positive, og får du den rette indgang tror jeg faktisk de gerne vil snakke med dig, for skaber du noget de kan sælge, vil de tjene penge på det.
MEN jeg tror du skal have den rette indgang fordi de får nok en del henvendelser hver uge....

Bare lidt mit syn på tingene....

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - når it er krititsk...
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 23:32

Det lyder ret positivt, så lyder det som noget der godt kan lade sig gøre.

Men så har jeg lige et hurtigt skud fra hoften her: hvad er den rette indgang. er det ngoet med at kende en der kender en, som så hjælper en, eller hvordan fungere det?

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:36

I vores tilfælde skete det tilfældigvis igennem erhvervscenteret i Aars.

Prøv at kontakte dem omkring projektet, og spørg dem direkte ud om kontakten til den lokale COOP - de kender garanteret den rette person!

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning "så enkel at min 7 årige datter kan bruge det" (it-chef for middelstor servicevirksomhed)
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 23:41
Det lyder godt. men får man kontakt til dem, er det så kun danmark, eller bliver det hele norden på en gang?
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:02
Dato: 10/24/2005 11:41:02 PM
Forfatter: lyskjaer
Det lyder godt. men får man kontakt til dem, er det så kun danmark, eller bliver det hele norden på en gang?

Det kommer an på produktet. Der er underligt nok stor forskel på hvad der kan sælges i de tre lande. Men de nordiske afdelinger er integreret i hinanden, så jeg kan ikke forestille mig andet end at hvis de tager et produkt ind og det er salgbart i hele norden, så bliver det det.

Anja
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 08:17

Jamen så siger jeg mange tak. det var alle de svar jeg skulle bruge.

Så smutter jeg lige til Aars. vi ser herinde

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:18
Hvad med også at prøve Dansk Supermarked?... de har trods alt lidt mere fart på end Coop :)
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)