Hej Derude Jeg går lidt med overvejelserne om at starte et Affiliate site, hvor jeg bedømmer de forskellige læsedrikke/energidrikke der er på markede, så som coca cola, fanta, red bull - da der ved at komme mange mange flere til.. Jeg syntes selv at iden er meget god, den vil sikkert ikke indbringe mange penge, det kan også godt være den slet ikke indbringer nogle - men det er jo en god hobby og den kan hjælpe andre læsere med at beslutte sig for hvilken energidrik de skal købe næste gang de er på udkig efter det.. sådan har jeg det ihvertfald selv da jeg er stor tilhænger af det farlige stas.. Jeg ved dog ikke hvor jeg skal starte.. jeg skal jo have en hjemmeside, så jeg har købt mig en dreamweaver bog.. men jeg syntes ikke helt programmet tiltaler mig.. flere har fortalt mig at jeg skal bruge joomla wordpress eller ligne, jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte jeg syntes at jeg er på bar' bund.. nogle forslag? |
Jeg synes du skal købe et domæne og starte med at bruge wordpress - det tager ikke særlig lang tid at lære, og det er meget nemmere at kunne lære noget når man sidder med det end at læse det igennem en bog.
- Det er ihvertfald min personlige opfattelse af det.
Derudover så vil Wordpress kunne lave det du har behov for i forhold til en blog med anmeldelser/reviews indenfor den genre.