Jeg søgte faktisk en samarbejdspartner til projektet, men fandt ingen.. og nu er det strortset klar til start, så det er ikke den store nødvendighed at finde en mere.. |
Troels3:Jimi Hove:peterastrup:Så uanset om man lægger sin ide før man starter eller ej, vil man altid kunne blive overhalet.Det rigtigt, men ingen grund til at gøre det FOR nemt :-) Der udover så hvis der skal investorer og andre samarbejdspartnere henover et projekt, så ved jeg da af erfaring, at man det er en kæmpe dealbreaker, hvis man ikke kan holde mund inden launch.
Men altså han er godt i gang, og folk er deprimerede pga krisen, så mon ikke det går alligevel ?:-)
Jeg søgte faktisk en samarbejdspartner til projektet, men fandt ingen.. og nu er det strortset klar til start, så det er ikke den store nødvendighed at finde en mere..
Jeg blev engang afvist af et firma (på en meget hånlig måde ). Lidt senere arbejdede jeg sammen med deres store forbillede , et firma som er mindst 10 gange så stort som dem selv, og som har sat en helt ny standard i den branche. Nu er det første firma helt på røven. Fuck jeg har lyst til at maile den direktør og få min hævn, men så lille er jeg heldigvis ikke :-)
Du har en god idè helt sikkert. Og det er faktisk sjældent jeg siger det