Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet reklame firma...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver her da jeg godt kunne tænke mig, at høre jer Aminoers mening om mit nye projekt. 

Konceptet går ud på at sælge reklameplads på biler, ( ved godt at dette eksisterer ), men det nye ved det her er, at køretøjet bliver tracket sådan at man kan registrere i hvilke områder bilen har kørt.

Annoncørene betaler for de antal km der er blevet kørt inden for de valgte zoner, som netop er intressant for dem.  De vil så få en rapport samt faktura tilsendt en gang om måneden, med statestik over kørte km.

Det vil primært være privatbiler samt erhvervsbiler som kører mange km i bestemte områder.
Men vil også kunne bruges på Lastbiler / Cykler / Trailere / Osv...
Bilerne kan også få adgang til mit website, så de selv kan følge med i historikken, eller finde bilen hvis den bliver stjålet , osv.. Denne service vil være valgfri, og gratis.
Beløbet de får udbetalt, vil blive beregnet ud fra hvor stor en reklame de kører med,  hvor mange km de har kørt inden for de valgte zoner, samt hvilke tidspunkter på døgnet.
De penge de optjener kan de få udbetalt en gang om måneden.

Lad mig høre om jers mening, samt måske gode råd, ris eller ros. osv....

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:07

Lyder som en spændende idé - med en anderledes vinkel i forhold eksisterende lignende koncepter så vidt jeg kan se...

Er det "kun" på idé plan eller er du allerede så langt at du kan kaste et link til en hjemmeside for dit projekt?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:09

Det lyder som en idé der er pakket og klar. Jeg ville gerne bruge den, så bare kontakt mig når det er klar. Det eneste minus ved ideen, er at den er pakkeklar og at den nu ligger på nettet , klar til konkurrenter.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 11. Aug 10
Skrevet kl. 21:13

Chano:

Lyder som en spændende idé - med en anderledes vinkel i forhold eksisterende lignende koncepter så vidt jeg kan se...

Er det "kun" på idé plan eller er du allerede så langt at du kan kaste et link til en hjemmeside for dit projekt?

Det er ikke kun en idé, har arbejdet en hel del på den og mange ting er på plads, dog ikke en færdig hjemmeside endnu.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:16

Du skal være velkommen til at kontakte mig når du er klar til at gå i luften - det kunne sagtens være interessant for mig...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 11. Aug 10
Skrevet kl. 21:23

Jimi Hove:

Det lyder som en idé der er pakket og klar. Jeg ville gerne bruge den, så bare kontakt mig når det er klar. Det eneste minus ved ideen, er at den er pakkeklar og at den nu ligger på nettet , klar til konkurrenter.

Jo tak det vil jeg da gøre så...

Man kan godt sige at idéen er pakket og klar til konkurrenter, det har jeg skam også tænkt på.
Men firmaet er meget tæt på at være oppe og køre,  og det har taget en hel del tid at få alt på plads, og kostet en del penge.

Og alligevel når starten blivet fløjtet af, skal jeg ud og reklamere og fortælle om firmaet / idéen. 
Så der kunne eventuelle konkurrenter jo også bare gå igang med det hvis de vil.

Man kan jo alligevel ikke rigtig beskytte sin idé, mere end til når starten går. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:29

Troels3:

Jimi Hove:

Jo tak det vil jeg da gøre så...

Man kan godt sige at idéen er pakket og klar til konkurrenter, det har jeg skam også tænkt på.
Men firmaet er meget tæt på at være oppe og køre,  og det har taget en hel del tid at få alt på plads, og kostet en del penge.

Og alligevel når starten blivet fløjtet af, skal jeg ud og reklamere og fortælle om firmaet / idéen. 
Så der kunne eventuelle konkurrenter jo også bare gå igang med det hvis de vil.

Man kan jo alligevel ikke rigtig beskytte sin idé, mere end til når starten går. 

Næh men det kan være konkurrenter med stærk kapital, gode medarbejdere og gode forbindelser. De skal bare lige ringe lidt rundt, og 2 uger senere er du bagefter i kampen om markedet, på en ide du startede.

Mit råd , er at have tiltro til sine egne ideer, og kun dele med folk du stoler helt på. Og når du er helt klar, så skal der bare markedsføres. Nogle får kun èn god ide hele deres liv, og det fandme sur røv at se en fyr køre op af strandvejen i hans porsche for en ide du havde, mens du selv er nede at aflevere flasker i Brugsen :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:36

Sidder lige og tænnker hvorfor der ikke afspilles en lille reklame mens fodgængere alligevel venter for rødt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Jimi Hove:
Næh men det kan være konkurrenter med stærk kapital, gode medarbejdere og gode forbindelser. De skal bare lige ringe lidt rundt, og 2 uger senere er du bagefter i kampen om markedet, på en ide du startede.

Konkurrenter vil kunne gøre akkurat det samme, bare efter han er startet. se på Rekorderlig og sommerspy. Rekorderlig kom først, men alligevel overfusede sommerspy hele markedet pga ekstrem markedsføring.

Så uanset om man lægger sin ide før man starter eller ej, vil man altid kunne blive overhalet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:43

peterastrup:
Så uanset om man lægger sin ide før man starter eller ej, vil man altid kunne blive overhalet.

Det rigtigt, men ingen grund til at gøre det FOR nemt :-) Der udover så hvis der skal investorer og andre samarbejdspartnere henover et projekt, så ved jeg da af erfaring, at man det er en kæmpe dealbreaker, hvis man ikke kan holde mund inden launch.

Men altså han er godt i gang, og folk er deprimerede pga krisen, så mon ikke det går alligevel  ?:-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)