Hey... Så er jeg sprunget ud - som semiøkolog! Med hjælp fra http://www.grovemedia.dk/ er jeg nu i gang med min WordPress blog. Den er helt nyfødt og langt fra færdigvokset, skiftet eller mæt, men jeg vil alligevel gerne have lidt bøvser og prutter (læs: feedback) med gode idéer - gerne nogle af de idéer, hvor der kan tjenes penge på en blog :-) Her er et link: www.semiokolog.dk Kh Trine |
Først og fremmest er jeg vild med dit design. Minimalistisk og lækkert og billedet øverst er rigtig godt. Jeg er dog ikke helt sikker på jeg synes Georgia-skrifttypen passer så godt, men den fungerer ok.
Det at tjene penge på en blog er ikke noget jeg er ekspert i, men jeg er ganske sikker på, du skal have kigget på noget affiliate marketing. Det er der helt sikkert tusind andre her på Amino, som ved meget mere om end mig :)
Blogsfæren er efterhånden blevet så stor, at det er ekstremt vigtigt at snævre sit indhold så meget ind som muligt. Især hvis du gerne vil køre en kommerciel blog. Du bør derfor forsøge at kommunikere præcist hvilket indhold man kan forvente på semiokolog.dk. Pas på du ikke skyder for bredt, for så rammer du ingen.
Håber det kunne bruges og held og lykke med det :)