Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom gerne med idéer...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Så er jeg sprunget ud - som semiøkolog!

Med hjælp fra http://www.grovemedia.dk/ er jeg nu i gang med min WordPress blog.

Den er helt nyfødt og langt fra færdigvokset, skiftet eller mæt, men jeg vil alligevel gerne have lidt bøvser og prutter (læs: feedback)  med gode idéer - gerne nogle af de idéer, hvor der kan tjenes penge på en blog :-)

Her er et link: www.semiokolog.dk

Kh Trine

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:52

Først og fremmest er jeg vild med dit design. Minimalistisk og lækkert og billedet øverst er rigtig godt. Jeg er dog ikke helt sikker på jeg synes Georgia-skrifttypen passer så godt, men den fungerer ok.

Det at tjene penge på en blog er ikke noget jeg er ekspert i, men jeg er ganske sikker på, du skal have kigget på noget affiliate marketing. Det er der helt sikkert tusind andre her på Amino, som ved meget mere om end mig :)

Blogsfæren er efterhånden blevet så stor, at det er ekstremt vigtigt at snævre sit indhold så meget ind som muligt. Især hvis du gerne vil køre en kommerciel blog. Du bør derfor forsøge at kommunikere præcist hvilket indhold man kan forvente på semiokolog.dk. Pas på du ikke skyder for bredt, for så rammer du ingen.

Håber det kunne bruges og held og lykke med det :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 20:41

Trine Lønfeldt:

Hey...

Så er jeg sprunget ud - som semiøkolog!

Med hjælp fra http://www.grovemedia.dk/ er jeg nu i gang med min WordPress blog.

Den er helt nyfødt og langt fra færdigvokset, skiftet eller mæt, men jeg vil alligevel gerne have lidt bøvser og prutter (læs: feedback)  med gode idéer - gerne nogle af de idéer, hvor der kan tjenes penge på en blog :-)

Her er et link: www.semiokolog.dk

Kh Trine

Hej Trine

Skal din blog fokusere på økologi, sundhed o.l.?

Så kan du tjene lidt penge på at vise affiliate reklamer som passer til din målgruppe/dine læsere.

Vi har hos Partner-ads (http://www.partner-ads.com/dk/) forskellige partnerprogrammer/kampagner indenfor for sundhed, helse og også med fokus på økologi. Du er velkommen til at kigge nærmere på dem :-)

Mvh. Ken

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:35

Super flot side.

Du kunne evt. investere i Gary Vaynerchucks bog Crush It, som handler lige præcis om, hvordan man tjener penge på sin blog / hjemmeside.

God fornøjelse med det hele.

/Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 08:01

Hej Trine

Kan godt lide din stil - sikker og simpel - hold den i det.

Har du overvejet bannerreklamer ? Lad vær - de vil ikke gøre dit site sejere - omend du vil kunne tjene lidt på - men nok ikke guld :-)

Som en anden allerede har skrevet er fonten måske lidt forkert .

Glæder mig til at "holde" øje med hvad du skirver

Go dag

Bo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)