Får denne meddelelse når jeg vil "bogføre" lønudbetalinger.
|
Hej!
Hvis du har alle kontonumre, der skal overføres på, lyder det mystisk.
Prøv at sende en mail til Danløn-support.
MvH
Peter
Får denne meddelelse når jeg vil "bogføre" lønudbetalinger.
|
Hej! Hvis du har alle kontonumre, der skal overføres på, lyder det mystisk. Prøv at sende en mail til Danløn-support. MvH Peter |
Hej Peter.
Har lige fået svar fra Danløn, det er fordi jeg har valgt at overføre via bogføringsgruppen "standard" og ikke "e-conomic". Nå nu afventer jeg svar fra Danløn om jeg så skal bogføre det manuelt og om det virker fremover hvis jeg så vælger "e-conomic" ;) |
Aaah det virker så kun fremadrettet og ikke bagudrettet så skal bogføre det manuelt.... |
Man kan sige meget godt om danløn, mens deres support halter sku. Når man ændre noget er det aldrig bagudrettet, men det informeres der aldrig om... Jeg skulle fx skifte OS2 aftale. Så jeg læste i deres vejledning, at d. 10. var den bedste dato at gøre det. Derfor gjorde jeg det sammen med banken og det blev gennemført korrekt. Herefter tjekkede jeg mine PBS betalinger for at sikre, at alle udeståender blev hævet korrekt fra min nye konto. Det gjorde de, ifølge danløn. Og den situation du omtaler her har jeg også siddet i. Og jeg forstår ikke, hvor bogføringsgrupper ikke kan ændres på en bogført afregning. Jeg kan ikke se, hvad problemet skulle være i det, det er jo udelukkende til brug i kommunikationen mellem danløn og e-conomic. Ak og ve. |